Avatar billede domaz.dk Novice
14. juni 2005 - 11:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Den bedste reklamtion for et nyt webbureau?

Hvad ville i sige er den bedste form for reklamtion til et nyt webbureau som gerne vil igang hurtigt...

avisartikler, radioreklamer eller reklame omdeling...?
hvis nogle kender priserne på nogle forskellige måder er i os meget velkomne til at skrive det...
Avatar billede goose Nybegynder
14. juni 2005 - 11:18 #1
Nu går jeg ud fra du mener reklamering.

Jeg personlig tror ikke du får noget value for pengene ved at bruge de kanaler du skriver, det er penge ud af vinduet.

Hvis du ikke allerede har nogle referencer, så tilbyd nogle firmaer, face to face, at lave deres website til en meget billig penge og sørg for guds skyld for, at give dem en kanon service. Firmaer taler sammen og hvis jeres kunder er tilfredse skal de nok fortælle vidt og bredt om jer.

Hvis du vil bruge penge på reklame, så vil jeg klart anbefale Google Adwords.

/Goose
Avatar billede milandt Nybegynder
14. juni 2005 - 11:20 #2
en reklamation er en klage over en ydelse eller et produkt.

jeg ville måske formulere den således:

"Hej, jeg har i sidste uge modtaget en af jeres standardløsninger, og jeg må konstatere at den er defekt. Jeg ønsker at retunere denne, og hvis muligt få mine penge tilbage. Venligst fremsend retningslinier for retunering"

Ville nok ikke bruge radio eller hustandsomdele det.. bare sende det i et brev til webbureauet.
Avatar billede milandt Nybegynder
14. juni 2005 - 11:21 #3
og når det er sagt, så ja, Google Adwords er ret målrettet - ellers måske prøv at kontakte fx Tradedoubler eller lignende og få en partner-aftale.
Avatar billede domaz.dk Novice
14. juni 2005 - 13:12 #4
wups... ja det var reklamering jeg mente... det gik lige lidt hurtigt..
Avatar billede danic Nybegynder
15. juni 2005 - 09:53 #5
Der ligger en masse marketing guf i dette forum:

http://www.amino.dk/idealbb/Default.asp?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
08. juli 2005 - 03:20 #6
Nu ikke for at være krakilsk - men nu har du jo NETOP gang i webbureau, og så virker det lidt "sjovt" at du stiller et spørgsmål her på eksperten som er så centralt for dét et webbureau skal lave/vide.. :)

Ja, det kom jeg bare lige til at tænke på..
Avatar billede coolstar Nybegynder
21. juli 2005 - 14:46 #7
Find et par firmaer og lav en billig hjemmeside, den ide holder og er vejen frem. :)

Gjorde det samme da jeg startede for 3 år siden med mit bureau og nu kører det glimrende :-)