Avatar billede garfieldzx Nybegynder
13. juni 2005 - 16:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil afinstalere msn 7.0

Hej.

Jeg har instaleret msn 7.0, og var oz glad for det, indtil jeg forsøgte at installere en masse blink, det gik oz helt ok til jeg fik genstartet... (når jeg vil sende et blink, så  crasher min msn) Jeg har så afinstaleret MSN (gennem add/remove programs) og alle mine plugins (havde oz plus) og manuelt slettet de mapper msn havde lavet, og ikke selv fjernet da jeg afinstallerede det.

Nu hvor alt det var væk, og instalerede så gladeligt MSN igen... Alle mine ikoner og baggrundsbilleder var der stadig, og den crasher når jeg vil sende blink !??!? Så er det jeg er begyndt at tvivle på MSN afstalleringsprogram :( Nogen der har en løsning til hvordan man afinstalere msn? eller ihvertfald fjerner alle de blink man har tilføjet... (kan godt trykke på blink knappen, men når jeg vil se mine egne, så er det den går kold)

End.zx
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
13. juni 2005 - 16:33 #1
Nej, det er nok nærmere på grund af det der MSN plus lort. Det er fyldt med Spy- og Adware og det er din maskine ganske sikkert også. Hent Ad-aware fra http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ og rens din maskine. Herefter henter du Hijackthis her: http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe og sender os loggen der kommer ud når du kører programmet.
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
13. juni 2005 - 16:43 #2
har kørt Registry Mechanic, Ad-aware, og spybot efter jeg instalerede msn, og før jeg instalerede det nye! alle mine plus indstillinger er nulstillet :)

jeg har instaleret plus og de plugins igen (testede om det virkede inden jeg instalerede plus og de andre plugins)
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
13. juni 2005 - 16:43 #3
jeg kørte programmerne efter jeg AFinstalerede msn
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
13. juni 2005 - 16:45 #4
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files\eDonkey2000\edonkey2000.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\HyperSnap-DX 5\HprSnap5.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Program Files\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\WINDOWS\System32\oodag.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe
C:\Program Files\WinRAR\WinRAR.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\GARFIELDzx\Desktop\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - (no file)
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: FlashFXP Helper for Internet Explorer - {E5A1691B-D188-4419-AD02-90002030B8EE} - C:\PROGRA~1\FlashFXP\IEFlash.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [eDonkey2000] "C:\Program Files\eDonkey2000\edonkey2000.exe" -t
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [HighGrow] "C:\Program Files\HighGrow\HighGrow.exe"  /A
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: HyperSnap-DX 5.lnk = C:\Program Files\HyperSnap-DX 5\HprSnap5.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Messenger\Msgslang.dll,-61144 - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=36467&clcid=0x409
O16 - DPF: {2359626E-7524-4F87-B04E-22CD38A0C88C} (ICSScannerLight Class) - http://download.zonelabs.com/bin/free/cm/ICSCM.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1114507168405
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: O&O Defrag - O&O Software GmbH - C:\WINDOWS\System32\oodag.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede ahave Nybegynder
14. juni 2005 - 01:05 #5
Hvis du "bare" vil afinstallere msn messenger, kan du prøve dette fra source forge: http://sourceforge.net/projects/xpop/
Du kan se screenshots her: http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=124996
Husk at lave en backup af registreringsdatabasen.
/ahave
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
16. juni 2005 - 13:46 #6
Jeg har hentet det program ahave skrev, brugte det, men ingen forskel?!? hvorfor er programmer ikke så fornuftige at de kan rydde op efter sig selv... *GRRRRRRR*
Avatar billede movingrok Nybegynder
19. januar 2006 - 00:25 #7
har du prøvet dette?

Klik på startmenuen, og klik "kør". Skriv "cmd" (uden anførselstegn) og tryk Enter.
Skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
og tryk Enter.
Så er den væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2006 - 19:49 #8
Faldt du i søvn?
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
03. december 2006 - 14:46 #9
upz *G* Der bliver givet point nu :)