Avatar billede losbutcher Nybegynder
13. juni 2005 - 15:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simulering af input fra keyboard

Hej

Tænkte på om man kan snyde windows til at tro at et input kommer fra tastaturet. Eksempelvis hvis jeg ville lave et program der kunne på hjemmeside, trykke tab 3 gange, indtaste noget givet tekst i et felt, trykke tab,osv osv...
Jeg ønsker ikke et program der kan optage og afspille macro'er men mere hvad der ligger bag at skrive en macro...
Er der overhovedet nogen der kan følge det jeg siger?
Avatar billede nielle Nybegynder
13. juni 2005 - 15:14 #1
Det er dansk - der er dejligt :^)

http://ietest.sourceforge.net/
Avatar billede losbutcher Nybegynder
13. juni 2005 - 15:28 #2
Ikke helt det jeg leder efter... det med browser var bare et eksempel. Det skal kunne virke når som helst. Man kan optage en macro til at udføre alt muligt. Jeg vil gerne vide om man kan skrive en kodestump der trykker på eksempelvis 'D' tasten én gang i sekundet ligemeget hvad man laver.
Avatar billede nielle Nybegynder
13. juni 2005 - 15:43 #3
Det bliver straks mere langhåret, men her er da noget at starte med:

http://www.codeproject.com/csharp/NetWin32Hooks.asp
Avatar billede cpufan Juniormester
13. juni 2005 - 16:19 #5
Groundcontrol er et program, hvor du kan opbygge macro's
lækkert program
http://www.acrasoft.com/gc.html
Avatar billede nielle Nybegynder
13. juni 2005 - 17:38 #6
Hmmm... Jeg troede at ideen var at det skulle laves i C#?
Avatar billede losbutcher Nybegynder
14. juni 2005 - 09:06 #7
Det var det egentlig også... det er mig der ikke har været helt vågen da jeg klikkede på linket. Hvis nogle har noget mere sætter jeg endnu 200 på højkant.