Avatar billede mikkelk Nybegynder
12. juni 2005 - 21:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny PC

Jeg vil høre om der er nogle der har et godt bud på en PC til under 3000 kr.
PC'en skal mest bruges til kontorarbejde, amatør-/for sjov-billedbehandling i Paint shop pro eller photoshop samt email og internet.
Håber i kan komme med nogle gode bud?
Avatar billede mikkelk Nybegynder
12. juni 2005 - 21:42 #1
Det skal lige siges at jeg har både skærm, tastatur og mus i forvejen.
Avatar billede arseny_sln Nybegynder
12. juni 2005 - 21:53 #2
Så skal du købe en pc med en Sempron processor på et Asrock bundkort med 40 gb hd og 256 mb ram (en rigig kontor-pc). Har selv købt en Sempron 2600 (1833 MHz) (fik en 2800 (2000 MHz) i stedet :D) på Asrock K7S41GX bundkort hos Compushoppen i marts. Og indtil videre har den kørt perfekt. Jeg laver oven i købet lidt videoredigering på den, og den er aldrig gået i stå eller noget. Den (uden skærm eller noget) kostede mig kun 1800 kr sammen med forsendelsen, nu er de godt nok steget lidt.igen.
Avatar billede mikkelk Nybegynder
26. juni 2005 - 12:41 #4
Det blev en sempron 3100+ på asrock bundkort...

jeg takker for jeres forslag - smid et svar...
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. september 2005 - 15:44 #5
Det var så lidt... ;-)
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. september 2005 - 15:44 #6
SVAR Kristian ikke kommentar igen!