Avatar billede dcheng Novice
11. juni 2005 - 22:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

You are not authorized to view this page. Hvorfor?

Hej jeg har lige forsøgt at installere PHP5 jeg emenr at jeg ahr gjort det korrekt og tilføjet index.php som default side.

Men jeg får denne besked når jeg forsøger at gå ind på den:

Jeg mener at jeg har åbnet således at alle kan se den idet ejg har sat Internet Guest User ind som authentication user og på NTFS rettighederne har jeg sat Everyhone til Read.

Jeg skal ikke udelukke at jeg har gjort noget forkert men hvis der er nogle som lige ved hvad jeg kan gøre for at fikse eller checke op det at jeg gjort det rigtig?

----------------------------------------------------------------

You are not authorized to view this page

You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied.

If you believe you should be able to view this directory or page, please try to contact the Web site by using any e-mail address or phone number that may be listed on the x-server home page.

You can click  Search to look for information on the Internet.

HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer
Avatar billede goaul Praktikant
11. juni 2005 - 23:12 #1
Avatar billede tomb3 Nybegynder
22. juni 2005 - 12:42 #2
Har du sat .php op som extension?

Windows 2000 IIS5
Gå ind i proterties for dit domæne > vælg [Home directory] > tryk på  [Configuration]
Add extension:
Extension = .php
Executable = path\php-cgi.exe ( fx. c:\php\php-cgi.exe )

Windows 2003 IIS6
Gå ind i "Internet Information Service" > Web Service Extensions >
Højreklik under de andre extensions og vælg "Add a new Web service extension" >
Extensions name = .php
Tryk [Add] og vælg php-cgi.exe ( c:\ph\php-cgi.exe )

Så virker det :-)