Avatar billede goose Nybegynder
11. juni 2005 - 22:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvilken shop står bag dette site

Er der én der ved hvilken shopsystem/udbyder der står bag shoppen på:

http://www.shiresshop.dk/

/Goose
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. juni 2005 - 11:09 #1
http://www.shiresshop.dk/contact.asp - skriv en mail og hør dem ad, det kan være tusindvis af forskellige systemer, jeg har prøvet at lede lidt rundt og søgt på forskellige ting på google men synes ikke jeg kan finde netop det system. Det kan jo også ske det er et skræddersyet system.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2005 - 11:19 #2
Deres DNS for domænet bliver konfigureret igennem GratisDNS.dk og tilsyneladende bruger de en Forward funktion der er hos GratisDNS !

Så det nemmeste er nok at kontakte sitet og høre !
Avatar billede goose Nybegynder
13. juni 2005 - 07:12 #3
Okay, jeg prøver at tage kontakt til dem. Jeg tror ikke det er et skræddersyet system da der er rigtig mange der bruger samme, ikke helt gængse, filnavne.

Smider i et svar, så deler i point for jeres tid.

/Goose
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2005 - 10:16 #4
Ikke nødvendigt her, men tak for venligheden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. juni 2005 - 11:19 #5
ja jeg takker også for venligheden, men har heller ikke givet noget svar, du har ret der er mange der bruger filnavnene, så det er muligt det er et købe system, jeg håber du for svar fra dem.

Fortsat god dag
Avatar billede goose Nybegynder
13. juni 2005 - 15:09 #6
Jamen jeg takker da :o)

/Goose
Avatar billede nse Nybegynder
13. juni 2005 - 20:53 #7
Du kan evt. tjekke de forskellige shopløsninger på http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/E-Commerce/Shopping_Carts/index.html
Jeg mener, at jeg har set det før, så der er en god chance for, at det ligger derinde.
Avatar billede goose Nybegynder
14. juni 2005 - 17:31 #8
Tro mig, jeg har været dem alle igennem (mener jeg), men hvis du kan finde den, så er der point i vente :o)

/Goose
Avatar billede steent Nybegynder
28. juni 2005 - 19:30 #9
Avatar billede goose Nybegynder
28. juni 2005 - 20:05 #10
steent >> du er vist ikke helt med på hvad jeg mente og jeg forstår ikke hvorfor du henviser til DK-Hostmaster ?

Jeg spurgte ikke hvem der stod bag, men hvilken shop der var brugt.

Iøvrigt har jeg fundet ud af det i mellemtiden.

/Goose
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2005 - 20:11 #11
goose -> Må man høre hvilket det er ?
Avatar billede goose Nybegynder
28. juni 2005 - 21:48 #12
jo da:

http://www.earlyimpact.com/

- fandt det på hotscripts.com alligevel ved 3. gennemgang :o)

/Goose