Avatar billede seba0124 Nybegynder
10. juni 2005 - 23:33 Der er 1 kommentar

Grafiske problemer med computer spil.

Hey alle.

Da jeg er interesserer mig meget for cykling, besluttede jeg idag for at hente demoen på det snarlige udkommende Pro Cycling Manager! Problemet for mig, men også mange andre er at markøren/musen i selve spillet ikke virker! Dette er selvfølgelig et kæmpe problem da man bruger musen til stort set alt i spillet! Det skal lige siges at min computer er en bærbar, men kan da ikke forestille mig det er grunden til problemet. Håber der er nogle der ligger inde med et svar!

På forhånd tak!

Ps, vedhæfter lige spillets log i håb om der er nogle eksperter der måske kan finde problemet i denne:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

log begins - Fri Jun 10 23:12:48 2005
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ligne de commande: ''

- System specs -
- System memory : 479 MB
- System frequency : 1500 Mhz
- End system specs -

+- Begin block: Init FMOD sound device
|
|  FMOD selected mixer  : All platforms - Autodetect the fastest quality mixer based on your cpu.
|  FMOD selected output : DirectSound driver. (Needed to get EAX2 or EAX3 support, or FX api support.)
|  FMOD selected driver : Primær lyddriver
|  FMOD initialization...
|  FMOD initialization... OK

|
+- End block: Init FMOD sound device

Gamebase : Init MP3 player
Check DX version
Check DX version asked
Check DX version OK, renderer creation
Render creation
Render created
checking caps
GEtting device
GEtting device OK
GEtting device caps
GEtting device caps OK
m_bSupportPS20    0
m_bSupportPS14    0
m_bSupportPS13    0
m_bSupportPS12    0
m_bSupportPS11    0
m_bSupportVS11    1
m_bSupportVS20    1
m_bSupportVS30    1
NumSimultaneousRTs    1
m_bGeforceFX    0
force hardware shaders
Pixel Shader Model ps_0_0 Vertex Shader Model vs_1_1
force hardware shaders done
Renderer created
Loading Massive Ad Pub

MMT_Initialize: The AdClient library was successfully initialized.
[SKU ID = cycle_manager_pc_eu]

MMT_GetZoneHeaders: Request for Zone information successfully submitted.

[Zone Name = Cycling_Race; m_hHandle = 1]

AllowPostProcessing 0
CM5Constructor
[msh] Gui/palette.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/palette.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/fonts/1024.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/fonts/1024.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/background.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/background.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/boutons.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/boutons.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/barres.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/barres.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/pictos.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/pictos.msh : Reading scene data... OK
[msh] CM_Gui/pictos.msh : Reading scene data...
[msh] CM_Gui/pictos.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/tools.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/tools.msh : Reading scene data... OK
[msh] Gui/btn_list.msh : Reading scene data...
[msh] Gui/btn_list.msh : Reading scene data... OK
could not load sound file Sound/go.wav

+- Create system
|
|  iLocalDatabase          =1
|  iOptionsDatabase        =0
|  iNumPageMax            =64
|  iNumDialboxMax          =64
|  iNumDisplayedDialboxMax =2
|  bAnimDialbox            =0
|  cPageFadingWhenDialBox  =(128,128,128,255)
|  bFadePage              =0
|  bUseBackGround          =0
|  bUseHint                =1
|  bUseTools              =1
|
+- Create system

CreateFieldBuilders()
..Ok
[game] switching from state InitialState to state Intro with action Launch

+- Display page
|
|  id      = 11
|  index    = 10
|  name    = Intro
|  transit. = 4
|  anim dlg = 0
|
+- Display page

[game] switching from state Intro to state InitDemo1 with action PlaySolo
[game] state transition ok
[game] switching from state InitDemo1 to state InitDemo2 with action ConnectStage
[game] state transition ok
GetNetworkMode() =1
IsHost() =1
GetIP() =127.0.0.1
[menuserver] starting local server
Trying to get MD5 for file Database/Original/Database.cdb
[menuserver] loading database <Database/Original/Database.cdb md5:1d6a3d378ec3bf8f4f76e8d6ec155a92>
[menuserver] creating local server
[menuserver] listening for local connection
[menuserver] guest connection, sending database md5 to IP *Local*
GetNetworkMode() = 1
GameManager_GetMachineState() = 32
NetClient_GetDistantIP(_client) = *Local*
[gameclient] connected to menuserver : waiting for database md5
setting team 21
[game] state transition ok
Current client IP = *Local*
GetCurrentIP() =
_szMD5 = 1d6a3d378ec3bf8f4f76e8d6ec155a92
[local] loading database <Database/Original/Database.cdb md5:1d6a3d378ec3bf8f4f76e8d6ec155a92>
[gameclient] sending default login
[menuserver] user <Cyanide:BeCorrosive> trying to login
[menuserver] new user <Cyanide> logged as guest
[menuserver] guest client trying to subscribe
fnDBAddUser Cyanide BeCorrosive
Successfull Subscription.
[menuserver] sending delta database <DATABASE_SERVER> to new user
iConnectedUserID 1 has no team
iNumUsersHaveChoosen=0
iNumUsersHaveNot=1
AtLeastOneUserHasNotChosen0
iConnectedUserID 1 has no team
iNumUsersHaveChoosen=0
iNumUsersHaveNot=1
[gameclient] received delta database <DATABASE_SERVER> from menuserver
iGameState=0
GetMySeasonTeamId=0
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
[gameclient] logged with no team (guest)
### gamemode : 3
### bNewGame : 1
### IsHost() : 1
[game] switching from state InitDemo2 to state InitDemo3 with action StartStage
[game] state transition ok
[game manager] precomputing race date
System_CM5_LoginOk
bNewGame=1
bTeamChoosen=0
GetNetworkMode=1
GetMySeasonTeamId=0
IRC_IsClientRunning=0
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=0
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
[game] switching from state InitDemo3 to state InitDemo4 with action StartDemoCourse
[game manager] selecting stage 575...
[game manager] selecting start date 28/5/2005...
[game manager] precomputing race date
[game manager]     ===> stage index is 218
[game manager]         stage id : 575
[game manager]         race id : 135
start day is 28/5/2005
m_iNextStageSortedIndex is 218
[game manager] init
start init...
starting process 'Find leader types'...
starting process 'Inter season'...
[game manager] precomputing race date
process 'Inter season' has ended
starting process 'Init forme'...
process 'Init forme' has ended
init ok!
[game manager] selecting stage 575 done.
[game manager] prepare stage
<SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vPrepareStage>
start prepare race 135...
starting process 'Classic roster'...
process 'Classic roster' has ended
prepare race ok!
start prepare stage 575...
starting process 'Prepare team for stage'...
process 'Prepare team for stage' has ended
starting process 'Update cyclist race'...
process 'Update cyclist race' has ended
starting process 'Select equipment'...
process 'Select equipment' has ended
prepare stage ok!
</SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vPrepareStage>
<SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vRun>
</SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vRun>
<SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vPrepareStage>
</SFLB_GM2_CAbstractGameManager_m_fn_vPrepareStage>
[game] state transition ok
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=33
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=34
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
sync received!
setting team 21
MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_01_Logo; IE Handle = 13]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_02_Logo; IE Handle = 12]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_03_Logo; IE Handle = 19]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_04_Logo; IE Handle = 11]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_05_Logo; IE Handle = 23]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_06_Logo; IE Handle = 24]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_07_Logo; IE Handle = 25]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_08_Logo; IE Handle = 15]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_09_Banner; IE Handle = 27]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_10_Banner; IE Handle = 14]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_11_Banner; IE Handle = 8]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_12_Banner; IE Handle = 16]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_13_Banner; IE Handle = 28]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_14_Banner; IE Handle = 5]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_15_Banner; IE Handle = 10]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_16_Banner; IE Handle = 2]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_17_Board; IE Handle = 4]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_18_Board; IE Handle = 20]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_19_Board; IE Handle = 22]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_20_Board; IE Handle = 18]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_21_Board; IE Handle = 9]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_22_Board; IE Handle = 21]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_23_Board; IE Handle = 7]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_24_Panel; IE Handle = 6]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_25_Panel; IE Handle = 26]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_26_Panel; IE Handle = 3]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element information succeeded.

[IE Name = Cycling_Ad_27_Panel; IE Handle = 17]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_01_Logo; IE Handle = 13]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_02_Logo; IE Handle = 12]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_03_Logo; IE Handle = 19]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_04_Logo; IE Handle = 11]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_05_Logo; IE Handle = 23]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_06_Logo; IE Handle = 24]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_07_Logo; IE Handle = 25]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_08_Logo; IE Handle = 15]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_09_Banner; IE Handle = 27]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_10_Banner; IE Handle = 14]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_11_Banner; IE Handle = 8]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_12_Banner; IE Handle = 16]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_13_Banner; IE Handle = 28]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_14_Banner; IE Handle = 5]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_15_Banner; IE Handle = 10]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_16_Banner; IE Handle = 2]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_17_Board; IE Handle = 4]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_18_Board; IE Handle = 20]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_19_Board; IE Handle = 22]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_20_Board; IE Handle = 18]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_21_Board; IE Handle = 9]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_22_Board; IE Handle = 21]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_23_Board; IE Handle = 7]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_24_Panel; IE Handle = 6]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_25_Panel; IE Handle = 26]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_26_Panel; IE Handle = 3]

MMT_GetTargetHandle: Request for Inventory Element successfully retrieved data.

[IE Name = Cycling_Ad_27_Panel; IE Handle = 17]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_01_Logo; IE Handle = 13]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_02_Logo; IE Handle = 12]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_03_Logo; IE Handle = 19]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_04_Logo; IE Handle = 11]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_05_Logo; IE Handle = 23]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_06_Logo; IE Handle = 24]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_07_Logo; IE Handle = 25]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_08_Logo; IE Handle = 15]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_09_Banner; IE Handle = 27]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_10_Banner; IE Handle = 14]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_11_Banner; IE Handle = 8]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_12_Banner; IE Handle = 16]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_13_Banner; IE Handle = 28]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_14_Banner; IE Handle = 5]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_15_Banner; IE Handle = 10]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_16_Banner; IE Handle = 2]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_17_Board; IE Handle = 4]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_18_Board; IE Handle = 20]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_19_Board; IE Handle = 22]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_20_Board; IE Handle = 18]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_21_Board; IE Handle = 9]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_22_Board; IE Handle = 21]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_23_Board; IE Handle = 7]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_24_Panel; IE Handle = 6]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_25_Panel; IE Handle = 26]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_26_Panel; IE Handle = 3]

MMT_GetTargetMedia: ERROR. Request for Creative Execution information failed.

[IE Name = Cycling_Ad_27_Panel; IE Handle = 17]

mouse down!
[game] switching from state InitDemo4 to state WizardPreRace with action Next

+- Display page
|
|  id      = 5
|  index    = 4
|  name    = Wizard
|  transit. = 4
|  anim dlg = 0
|
+- Display page

MenuBar_OnSetMenuBar 2
loading ./CM_Stages/top_italie_grandtour_stage_19.xml

iStageId --> 575
iRaceId --> 135
iTeamRace --> 135
iUserTeam --> 21
user is in race
[game] state transition ok
DATABASE_SERVER database update from menu server received
iGameState=28
GetMySeasonTeamId=21
IRC_IsClientRunning=0
g_bExittingRace=0
CM5Destructor
DestroyFieldBuilders()
..Ok
System_DestroyCurrentPage
System_LowLevel_ReleasePage 4
Avatar billede rudnicki Nybegynder
13. juni 2005 - 23:20 #1
ingen anelse