Avatar billede himal Novice
10. juni 2005 - 20:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flere email adresser i formular

jeg har lavet en formular i frontpage resultatet skal sendes til 2 email adresser hvordan gør jeg det? jeg kan kun få det til at virke med en adresse..
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 00:27 #1
Én mener det kan gøre ved at adskille e-mail adresserne:

Det mener jeg kan gøres ved at adskille email addresserne med ; (semikolon)

Har du prøvet det?
Avatar billede himal Novice
11. juni 2005 - 11:26 #2
ja
Avatar billede miss-g Seniormester
11. juni 2005 - 12:48 #3
Og - virker det?
Avatar billede himal Novice
11. juni 2005 - 16:29 #4
HVis jeg sætter dette ind
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)" language="JavaScript" name="FrontPage_Form1">
  <!--webbot bot="SaveResults" startspan U-File="../_private/form_results.txt"
  S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE"
  S-Email-Format="TEXT/PRE" B-Email-Label-Fields="TRUE"
  B-Email-Subject-From-Field="FALSE" S-Email-Subject="Online Tilmelding"
  S-Builtin-Fields S-Email-Address="adresse@1.dk";"adresse@1.dk" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot
  bot="SaveResults" endspan -->

Har også prøvet

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--" onsubmit="return FrontPage_Form1_Validator(this)" language="JavaScript" name="FrontPage_Form1">
  <!--webbot bot="SaveResults" startspan U-File="../_private/form_results.txt"
  S-Format="TEXT/CSV" S-Label-Fields="TRUE" B-Reverse-Chronology="FALSE"
  S-Email-Format="TEXT/PRE" B-Email-Label-Fields="TRUE"
  B-Email-Subject-From-Field="FALSE" S-Email-Subject="Online Tilmelding"
  S-Builtin-Fields S-Email-Address="adresse@1.dk;adresse@1.dk" --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--webbot
  bot="SaveResults" endspan -->

nej der kommer en fejlmeddelelse omkring frontpage
Avatar billede miss-g Seniormester
17. juni 2005 - 11:13 #5
Hvis ingen kommer med svar - så må du bare tage pointene selv.

Hvis du har fundet ud af det kan det måske være en god idé at poste løsningen, så vi andre kan blive klogere :-)
Avatar billede himal Novice
23. juni 2005 - 17:05 #6
øv der var ingen der kunne svare