Avatar billede stkol Nybegynder
10. juni 2005 - 16:54 Der er 1 løsning

Sync MSSQL med Clarion in real time

Hejsa

Jeg har en MS SQL 2000 server, som jeg skal have synkroniseret med en Clarion 6 database i "real time"

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan dette kan gøres, eller om der findes en application der kan gøre netop dette???

Jeg har søgt en del på nettet omkring dette, men kan ikke finde noget der kan "smede" de to forskellige DB sammen, så jeg håber meget at der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med dette :-)

Med venlig hilsen

Stig :-)
Avatar billede stkol Nybegynder
31. august 2005 - 12:39 #1
lukker :-)