Avatar billede sommer01 Nybegynder
10. juni 2005 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrivbare felter i footeren?

Hej.
Jeg har behov for at oprette skrivbare felter i footerne, hvor brugeren af dokumentet har mulighed for selv at ændre hvad der skal stå i footerne, hvorimod resten af dokumentet bliver skrivebeskyttet.
Kan det lade sig gøre?
Mvh Anne-Mette
10. juni 2005 - 12:10 #1
Du kan indsætte et felt af typen FILL-IN i sidefoden, der anmoder brugeren om at indtaste teksten.

Herefter beskyttes dokumentet, så brugeren ikke kan ændre i det.
Avatar billede rvm Nybegynder
10. juni 2005 - 12:11 #2
Desværre - du kan ikke skrive i footeren, men du kan skrive i et formularfelt, der har et bogmærke. Dú kan så referere via et ref-felt i footeren. Husk dog at at formularfeltet skal have flueben i "Beregn ved afslutning"
Avatar billede jkrons Professor
10. juni 2005 - 12:38 #3
Eller du kan lave en makro, der viser en Userform eller evt en/flere inputboks(e), og så lade makroen sætte teksten ind i footeren.