Avatar billede morten_b Nybegynder
10. juni 2005 - 10:49 Der er 1 løsning

Problemer med login til Typo3

Jeg bruger IE til at lave hjemmeside via Typo3. På det seneste har jeg haft problemer med at den pludselig ikke gemmer de ændringer jeg laver. Den hopper simpelthen bare tilbage til siden uden at ændre noget.

Hvis jeg så logger ud og prøver at logge ind igen bliver den bare ved med at reloade login siden hver gang jeg prøver at logge ind. Får ingen fejlbesked eller noget.

Hvis jeg så lukker alle IE vinduer ned og venter et par minutter kan jeg logge ind igen og arbejde lidt før det hele starter forfra.

Det er først noget den er begyndt på for nyligt, har virket glimrende tidligere.

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får rettet dette? Gør det temmelig umuligt at bruge Typo3.

Jeg HAR prøvet at slette cookies, temp. files, oversigter osv. i IE uden resultat.
Avatar billede morten_b Nybegynder
03. november 2005 - 20:48 #1
Lukker og slukker