Avatar billede stimorol Nybegynder
08. juni 2005 - 18:05 Der er 5 kommentarer

Kan ikke læse det ene drev

Min seagate hdd som var delt i 2 drev kunne jeg ikke starte op på så jeg købte en ny hdd.
men nu vil jeg gerne hente data fra den gamle hd. i stifinder kan jeg se data (f) som jeg kan læse og lokal disk (g) skrives at g er ikke formateret skal den formateres nu som jeg har sagt nej til. Hjælp
stimorol
Avatar billede screem_brille Novice
08. juni 2005 - 20:17 #1
hent gedataback fra runtime.org det vil kunne finde dine filer, så du kan kopiere dem til en anden disk (det koster dog lidt i licens, men i prøve versionen kan du se om det kan finde dine filer)
Avatar billede stimorol Nybegynder
09. juni 2005 - 07:21 #2
hej igen  når jeg har winxp instaleret er det så fat eller nfst jeg har  er der ikke et biligere program et sted jeg synes at 600 kr er meget
Avatar billede screem_brille Novice
09. juni 2005 - 11:04 #3
det kan være både NTFS og FAT, prøv og hent versionen til NTFS og se om den finder nogle filer når du scanner drevet (og gør den det, er det NTFS), har ikke erfaring med andre programmer som virker SÅ godt som getdataback gør, men ja 600,- er en smule, men så er spørgsmålet jo om dine data er 600,- værd ?
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2005 - 15:18 #4
... måske lige en reminder til dette, som stammer fra den mail-løse periode !-)
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:41 #5
brug for mere hjælp ?