Avatar billede phuong Nybegynder
08. juni 2005 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Indsætte et "Jeg er på billedet" pil på et billede

Hej eksperter!

Jeg er igang med at lave en fest side hvor det er muligt at kunne indsætte en pil og sit brugernavn under de billedere man selv er på. Noget ala www.dkbn.dk har på deres side.
Så er der nogle kloge hoveder derude der kan hjælpe mig? Måske komme med nogle kodeeksempler eller nogle tuturials som kan hjælpe mig.
Jeg bruger VS og koder i VB.Net.

På forhånd tak
Avatar billede fyrenanders Nybegynder
09. juni 2005 - 13:55 #1
kan du ikke bare ganske simpelt lave et imageobject med et billed af en pil (resten af billedet tranperant) og så give bruger mulighed for at placere dette object? (husk at "pilens" z-index skal være større end z-index på det billedet pilen skal ligge på ligger på.
Avatar billede phuong Nybegynder
11. juni 2005 - 01:11 #2
hmmm nu er jeg stadig ved kravle stadiet hvad der angår koderi :) ... men det vil hjælpe mig meget hvis du kunne komme med nogle kode eksempler helst i VB.net hvis det ikke er for meget at forlange :).
Måske nogle tutorials :)