Avatar billede nightowl24 Nybegynder
07. juni 2005 - 08:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Betalt faktura

Hej

Hvordan markere man at en faktura er blevet betalt?

/Nightowl
Avatar billede knuspar Nybegynder
07. juni 2005 - 08:27 #1
RTFM ?
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
07. juni 2005 - 09:10 #2
Og det betyder??
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. juni 2005 - 09:12 #3
Read The Fucking Manual :-)

Men jeg kan desværre ikke svare dig på dit første spm., da jeg ikke er kyndig ud i brugen af Summa Sumarum
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
07. juni 2005 - 09:19 #4
Tak :)
Avatar billede hldata Nybegynder
09. juni 2005 - 16:48 #5
hvis man er så dygtig som du lyder så vis det ved at holde din fingre fra tastaturet når der ikke kommer noget fornuftigt ud af det. Der var nok ikke nogen der henvendte sig til dette forum for at få flabede svar der kommer et ordent svar senere jeg kan ikke huske det på stående fod men det er simplt ;-)

mvh.
hldata
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
09. juni 2005 - 20:50 #6
Gør ikke noget, jeg har fundet ud af det :)
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2005 - 14:23 #7
knuspar:
Find et andet forum til dine flabede svar
Avatar billede knuspar Nybegynder
22. juni 2005 - 22:21 #8
johnnyp:

brugerne accepterede mit svar, så hvad er der så galt idet? Man kan jo se det lyser langt væk af den tekst at det er en så ufattelig basal funktion i et økonomi program, så han havde formentlig ikke engang tjekke quick guide til det førend han spurgte?

desuden, hvis det erså flabet, så ignorer det da bare?
Avatar billede knuspar Nybegynder
22. juni 2005 - 22:25 #9
det samme til hldata .. som jo kunne fortælle at det var simpelt.

jeg kender ikke engang noget il regnskabs prgrammet .. men i er da ufattelige seriøse her kan jeg se .. jeg vil derfor bukke på foreningens vejne og holde mig fra økonomiprogram spørgsmål ... og beder dem mig venligst undskyldt ... *shrugs*