Avatar billede lungefar Nybegynder
06. juni 2005 - 23:47 Der er 9 kommentarer

problem med at fjerne defekt fil

Jeg har et problem, med en fil der ikke vil slettes.
jeg har prøvet alt hvad jeg kender til, den reagere heller ikke på virus tjek så det er det heller ikke. jeg er lidt på herrens mark og ønsker at få den fil fjernet. den ligger som en avi fil og ligner af ikon også en windows media player fil. hvad gør jeg. pleace help me
Avatar billede retaxes Nybegynder
07. juni 2005 - 00:06 #1
start Stifinder>Funktioner>Mappevisning>Vis - fjern krydset hvor der står Enkel fildeling (Anbefales).
Højreklik på en mappe eller et drev, vælg Deling og sikkerhed >Sikerhed>Avanceret - her kan du tilføje dit navn og kryds felterne af, så skulle du få adgang til mapper og drev der er låst.

Herefter skulle du kunne fjerne filen.
Avatar billede ksoren Nybegynder
07. juni 2005 - 00:10 #2
Du er ikke ene om dette problem, google: windows xp avi fix

Det er et velkendt problem i xp. En hurtig løsning, som tit virker er, at oprette en tom .txt fil. Hvis du så markerer txtfilen sammen med avifilen, er du måske heldig at stifinder ikke brokker sig
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. juni 2005 - 07:46 #3
Avatar billede ksoren Nybegynder
07. juni 2005 - 11:22 #4
Jeg krøller altså tæer, når dr.delete bliver anbefalet. Men det er måske bare mig
Avatar billede vejmand Juniormester
07. juni 2005 - 11:37 #5
Hvis tidligere forslag ikke virker:
Prøv evt. at starte i fejlsikret tilstand, så kan du måske slette den.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. juni 2005 - 17:50 #6
Hvad siger/skriver <lungefar> ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. juni 2005 - 21:14 #7
status ???
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2005 - 11:42 #8
lukketid?
Avatar billede lungefar Nybegynder
23. juni 2005 - 12:41 #9
tak drenge og piger.
filen blev langt om længe fjernet med lidt hjælp fra en kammerat