Avatar billede 4128 Nybegynder
05. juni 2005 - 21:16 Der er 2 kommentarer

kan man sætte en mac til at dobbeltclick'e ved at tappe

Hej,

Jeg skal lige høre om man kan sætte en powerbook til at dobbeltclicke, ved at man tapper på touchpad'en ligesom på en almindelig pc bærbar.

:o)
Nicolai
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
07. juni 2005 - 10:27 #1
Ja du går bare ind under systemindstillinger og slår det til. Du kan sågar få "plugins" der gør det muligt at scrolle og alt muligt.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
07. juni 2005 - 10:28 #2
De nye PowerBooks har den udvidede scroll i touchpaden indbygget fra starten mens en lidt ældre model skal have det omtalte stykke software indstalleret.