Avatar billede jm_wolf Nybegynder
05. juni 2005 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Struktur på javascript i forhold til mapper

Hej.. Jeg er igang med at sætte et script op, som der virker.
Bortset fra, at jeg har en flok billeder, der ligger sådan her i forhold til mit html dokument: Pics/small/ "selve billedet"

Hvordan noterer man i scriptet, at billedet befinder sig 2 mapper inde

Eks.

c:/index.html
c:/Pics/Small/billede.jpg

-script del-

messages[2] = new Array('Billede.jpg','Test description','black','white');

-script del slut-
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2005 - 15:28 #1
'Pics/Small/Billede.jpg'

Husk at på visse servere (Linux), er der forskel på STORE/små bogstaver..
Det er bedst, hvis det hele var med små bogstaver..

/theSurfer
Avatar billede jm_wolf Nybegynder
05. juni 2005 - 16:01 #2
Never mind.. Har fundet ud af det nu...
Avatar billede jm_wolf Nybegynder
05. juni 2005 - 16:02 #3
Så ikke den var kommet... Send som svar, og du får point alligevel..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2005 - 16:02 #4
OK :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. juni 2005 - 16:20 #5
Du skal lige markere navnet i boksen til venstre, og derefter klikke på Accepter-knappen :-)

/theSurfer