Avatar billede dennism Nybegynder
03. juni 2005 - 22:25 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke mail fra eksperten

Jeg er en "erfaren" bruger her på eksperten, så ved godt hvordan det hele fungerer - vil jeg lige slå fast.

Er der nogen der har et bud på, hvorfor jeg ikke modtager email når der er nye indlæg i mine spørgsmål?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juni 2005 - 22:30 #1
Det gør jeg heller ikke og jeg tror det er generelt
Avatar billede dennism Nybegynder
03. juni 2005 - 22:46 #2
Oki - så jeg ikke alene ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
03. juni 2005 - 22:47 #3
http://www.eksperten.dk/spm/622645
http://www.eksperten.dk/spm/622246

De fleste modtager ikke mails og nogle få gør. Sådan har det efterhånden været i 3 dage.
Avatar billede roenving Novice
04. juni 2005 - 13:04 #4
-- og jeg har ikke fået en eneste mail om spørgsmål, jeg deltager i siden den 31. ...

-- og forud for det var der en periode, hvor jeg kun fik mails om nye spørgsmål i store klumper hver anden eller tredje dag, men løbende fik mails om indlæg i spørgsmål, jeg abonnerede på ???
Avatar billede roenving Novice
06. juni 2005 - 00:41 #5
-- og ikke een eneste i dag ,-(
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juni 2005 - 06:49 #6
Heller ikke her.
Avatar billede huset Praktikant
06. juni 2005 - 08:18 #7
igen igen igen igen igen igen igen
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2005 - 16:40 #8
Man kan jo håbe på at der snart sker noget.....
Avatar billede huset Praktikant
07. juni 2005 - 17:17 #9
jeg har ikke modtaget mails i snart 3 uger!

Har valgt at stoppe min support fra i dag, indtil det er løst
Avatar billede roenving Novice
07. juni 2005 - 20:08 #10
-- mener du at det er de andre brugere det skal gå ud over ?-)

-- jeg synes også det er hamrende irriterende, at den eneste chance for at følge op på spørgfsmål er at gå tilbage i historien, men i det omfang jeg kan friholde andre brugere for Ekspertens problemer vil jeg da forsøge efter bedste evne !-)
Avatar billede huset Praktikant
07. juni 2005 - 20:13 #11
Roenving>

Nej, det mener jeg ikke det skal, men manglende mail, gør det umuligt at yde 100 % support, og dette finder jeg ikke fair overfor dem jeg ønsker at yde support.

Jeg har længe holdt min support ved lige, men synes det er umuligt at holde styr på hvem med hjælper, og om ikke andet så mere besværligt. At ekspertens bagmænd tilmed vælger ikke at informere os korrekt om problemet, hjælper jo ikke med til lysten er optimal :D

På gensyn
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juni 2005 - 20:57 #12
Hmmmmm den gang eksperten blev drevet af den glade amatør Jacob som et fritidsprojekt, var eksperten betydelig mere stabil og informationerne betydeligt mere brugbare. Man må da håbe at IDG håndtere deres andre kompetanceområder med noget mere professionalisme en dette.
Man kunne håbe at de faktisk opdagede hvad eksperten er for noget og søgte lidt gratis bistand her i stedet for der hvor de søger det nu. Men jeg har nok bare ikke fattet en sk.... af det hele og det er jo ikke første gang
Avatar billede boxer Nybegynder
07. juni 2005 - 21:15 #13
bufferzone > Den var sq go' :o)

Roenving > Fint synspunkt - det tager jeg hatten af for (hvis jeg havde en :o))
Men jeg forstår godt huset. Jeg surfer heller ikke på spørgsmålene mere og kommer heller ikke til det før E sender mails ud igen. Sådan er der åbenbart mange der har det - det kan vi se på spørgsmålsoversigten. Men grunden til jeg ikke hjælper til, er mest fordi at jeg ikke orker at holde styr på det selv. Men også lidt fordi jeg er skuffet over hvordan det hele på E kører.
Avatar billede milter Ekspert
07. juni 2005 - 21:54 #14
Jeg har nu i mindst 6 dage forgæves søgt i alle kategorier og links efter et glimt af lys for enden af tunnelen. Jeg har prøvet at følge op på nogle af de spørgsmål, jeg deltager i, men ud fra reaktionerne (eller rettere manglen på reaktion) kan jeg se, at spørgerne heller ikke får mails.

Når man kigger på spørgsmål stillet i forskellige kategorier, kan man også se, at mange har opgivet at være med. Der er rigtigt mange spørgsmål med 0 eller 1 besvarelser, hvor der normalt ville være mange flere.

Jeg har også kastet håndklædet i ringen og nøjes med at checke min mail. Hvis der ikke er nogen fra Eksperten, går jeg videre til noget andet.Jeg er, ligesom anonym, meget skuffet over, at et site, som skulle være Danmarks bedste til at håndtere computerproblemer, ikke kan håndtere en sådan situation bedre.

Det værste er efter min mening den manglende orientering til deltagerne, for jeg tror, de fleste ville acceptere det hele, hvis de vidste lidt mere om hvorfor, hvad og hvornår. Jeg ved godt, at der er blevet informeret om, at der kunne opstå forstyrrelser i driften p.g.a. omlægningen, men det er (så vidt jeg ved) den eneste form for information, der er sendt ud.

Jeg må indrømme, at jeg savner kicket, jeg af og til får af at finde ud af at "Yes, du fandt sq ud af, hvad der var galt med hans/hendes computer", men indtil videre nøjes jeg med at åbne min mail med et lille håb om, at denne gang er der hul igennem igen :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2005 - 20:07 #15
Nu får i jo ikke mail *GGG*

Men flg. respons har jeg fået fra folkene bag exp.dk:
"Vi er godt klar over problemet med manglende udsendelse af mails ifm. nye indlæg og er i gang med at udbedre det. I skrivende stund har vi dog ikke et klart estimat over, hvornår mail-alerts igen vil køre uden problemer, men forventer at det vil være udbedret inden for den nærmeste uge.

Mvh.
Eksperten"

Afsender: Robert Vanglo [R.Vanglo@idg.dk]
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2005 - 23:28 #16
ja vi har lov til at håbe... (incl. sende alle de mails ud som må ligge i kø :) så man måsek kan få fuldt på på de mange spgøsmål man deltager i.... (jeg kigger kun i nyeste indlæg men det er jo desværre kun 5-6 stykker man kan se der)
Avatar billede kenp Novice
22. juni 2005 - 21:38 #17
nu kommer der da mails ud....
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juni 2005 - 22:07 #18
jep jeg modtager i øjeblikket fra 7/6 og det tikker lige så stille der opad. Man kunne håbe at være up-to-date i løbet af weekenden eller måske lidt tidligere
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2005 - 22:20 #19
Samme her bufferzone :o)