Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
03. juni 2005 - 20:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre adgang for brugere

Hej alle,

jeg prøver forgæves på at få ASP 2.0 beta 2 op at køre på min XP med IIS 5.1. IIS er installeret og kører, MEN  - jeg får følgende fejl (HTTP error 500.100) når jeg indtaster host-navnet i en browser:

Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A0046)
Permission denied: 'GetObject'
/localstart.asp, line 40

..og den forstår jeg ikke :/

Serveren skal udelukkende bruges til udvikling og test, så jeg er fløjtende ligeglad med sikkerheden :-)

Heeelp!

/JJ
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
04. juni 2005 - 13:19 #1
Det skal siges at det er en 100% standard installation af IIS
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
22. juni 2005 - 16:50 #2
Problemet blev ikke løst - closed.