Avatar billede ponyboye Nybegynder
03. juni 2005 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Opsættelse af virtual memory

jeg har et spil der siger at der ikke er nok virtual memory og at den bliver nød og at lukke det. Nu har jeg så været inde og prøve at sætte virtual memory op, men intet sker og den hopper bare tilbage til sit udgangspunkt.

I virtual memory opsætningen står den på "No paging file" og det er den jeg ikke kan ændre. er der nogen der kan forklar mig hvordan jeg gør det og hvorfor den gør det?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2005 - 11:33 #1
I den danske udgave:

Når du har valgt "Brugerdefineret størrelse" og indtastet "Størrelse ved start" og "Max størrelse" skal du klikke på knappen "Definer" inden du klikker på "Ok"

Nu burde den huske dine ændringer.
Avatar billede web_freak Nybegynder
03. juni 2005 - 11:43 #2
det anbefales at lave denne fil dobbelt str. af rammene...
Avatar billede ponyboye Nybegynder
03. juni 2005 - 12:10 #3
mit problem er at jeg ikke kan definer en størrelse. eller det kan jeg godt men den går tilbage til udgangspunkt.
"Total paging file size for alle drives: 0 mb"

Jeg går ind og laver en "custom size" herefter definer jeg "initial size" til 2 mb og herefter "maximum size" til 1150 mb. trykker ok og genstarter. så er det at det mærkelige sker. Den hopper ned på "No paging file" som om jeg ikke har ændret noget. det er det jeg ikke lige kan forstå.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2005 - 12:23 #4
Du skal huske at trykke på knappen: Definer/Set. Inden du klikker Ok.
:-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2005 - 13:20 #5
Nemlig, tpo
Kommentar: vejmand
Avatar billede dragonknight Juniormester
03. juni 2005 - 19:53 #6
Pagefilen skal være et kontinuerlig stykke af disken, og hvis du ikke har plads nok på drevet, eller drevet er fragmenteret, så kommer du ingen steder.

Ryd op på dit drev, og defragmenter, eller også kan du læggen den på et andet drev, hvis du har et sådant.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juni 2005 - 10:58 #7
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede ponyboye Nybegynder
05. juli 2005 - 09:48 #8
ja da. jeg undskylder mange gange for det senene svar. Hvis i lige lægger et svar så lukker jeg...
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2005 - 09:53 #9
Nu ved jeg ikke hvilken kommentar som hjalp dig, men afvis bare mit svar hvis du ikke kunne bruge det.  c",)
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:03 #10
Ok  :-)