Avatar billede jih Nybegynder
03. juni 2005 - 09:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menu virker ikke

Hey.. Eksperten menuen har nu ikke virket på min computer i flere dage.. Jeg kan ikke oprette spørgsmål uden at vide hvad for et link jeg skal gå ind under, og må derfor bruge en anden computer til at gøre det i.. Jeg ved ikke rigtigt hvad for en kategori jeg skal stille dette spm under, siden jeg ikke ved om det er en fejl ved ekspertens side, eller om det er en fejl ved min computer.. Jeg ved at det ikke er pga. min browser, siden mig og min bror bruger den samme browser, og den virker ved min brors computer.
jeg har ingen anelse over hvad det kan være. Lige pludseligt virkede det bare ikke mere.. Menuen er bare blå, med ingen tekst (ligesom den ser ud, før den er færdig med at loade - og er umulig at klikke på nogensteder)
Er der nogen der kan hjælpe mig med dette..?

// WebPsycho
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 09:08 #1
ingen problemer her, hverken med IE eller firefox 1.0.3 eller deer park alpha (beta version til nye generation af firefox), prøv at slet dit internet temp bibliotek og cookies.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. juni 2005 - 09:35 #2
Hvis du kan komme ind på dette link: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=152
kan du læse lidt om de problemer der er på E lige for tiden.
Der er også mange brugere der ikke får mails ved nye indlæg.
I går oplevede jeg det samme men ved at opdatere siden et par gange, kom jeg ind på de sider jeg skulle.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. juni 2005 - 09:36 #3
I øvrigt skal du ikke udlove point i denne kategori der omhandler fejl på E :o)
Avatar billede jih Nybegynder
03. juni 2005 - 11:59 #4
tjae... synes egentligt jeg burde begynde at slette mine cookies og temp filer lidt oftere... fandt 7552 temp filer, som jeg fik slettet og omkring 300-400 uønskede cookies.. og har alt for mange gange haft problemer der bliver rettet på den måde... men tak for hjælpen screem_brille.. :-)

anonym: Så tager jeg da bare point selv..? Det er der ikke noget problem i.. ;p