Avatar billede westegn Nybegynder
02. juni 2005 - 16:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lodret tekst i dreamweaver?

findes der et tag som man kan smide på sine html-koder i html så man rotere sin almindelig tekst, så den kommer til at stå lodret?
Kender du svaret på dette spørgsmål så forklar venligst begge veje teksten kan stå; altså begyndende nedefra og opefter, og oppefra og nedefter.
mange tak for hælpen...
Avatar billede webt Nybegynder
02. juni 2005 - 16:53 #1
Den eneste måde jeg lige kender til er vha css,
der kan du sige
writing-mode: tb-rl; hvor den så vil gå oppefra og ned
og hvis du så sætter
filter: flipv fliph; vil den gå nedefra og op
Begrænsningen på dette er dog det kun virker i Internet explore, da det endnu ikke er en CSS standard, så derfor brug den kun varsomt, ellers er den eneste anden løsning nok at gøre brug af noget grafik desværre
Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
04. juni 2005 - 09:44 #2
Du får lige et svar da jeg ikke er hjemme en uges tid, håber du kunne bruge løsningen, ellers afviser du bare

Mvh
Martin
Avatar billede webt Nybegynder
29. juni 2005 - 12:44 #3
Var det noget du kunne bruge?

Mvh
Martin
Avatar billede westegn Nybegynder
15. november 2005 - 19:35 #4
ikke godt nok