Avatar billede futtegrisen Nybegynder
02. juni 2005 - 16:24 Der er 5 kommentarer

Trådløst netværks problem

Jeg har prøvet at oprette 2 indlæg herinde uden held men mit problem er at min bærbare ikke kan finde min trådløse router.
jeg har siden de sidste 2 indlæg haft min bærbare med over til en ven og der var slet ingen problem med at komme på hans trådløse netværk så det er ikke min bærbare der er noget galt med.
min opsætning er:
                                            Bærbare
                                              /
Internettet - switch - Linksys trådløs router
                  \
              Stationære

nogle der kan hjælpe?
Jeg glemmer tit at komme her ind og tjekke for svar så hvis der er nogle der har mod på at hjælpe mig udover at skrive svar herinde så er min msn adresse gigolos_inv@hotmail.com der er det nemmere at fange mig.
jeg er her inde i en times tid mere og så er jeg først på herinde igen imorgen.
Skriv endelig hvis i mangler oplysninger til problemet hvilket der nok gør.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. juni 2005 - 20:12 #1
Altså dem her:
http://www.eksperten.dk/spm/617338
http://www.eksperten.dk/spm/617616

Der er jo kommet nogle indlæg der - sååå...
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
02. juni 2005 - 20:17 #2
ja men dem har jeg lukket igen. vi køre bare videre i det her indlæg.
Avatar billede kenp Novice
02. juni 2005 - 23:21 #3
Det ville jo nu have været nememre at forsætte i de samle..

Men du kan jo så starte med at vendte tilbage til de spøgsmål vi har stillet dig i de andre spøgsmål også svare på dem.
Avatar billede futtegrisen Nybegynder
03. juni 2005 - 01:20 #4
Okay her er de spørgsmål der er blevet stillet så.

1:Hvor langt væk står routeren og er der tykke vægge?

1 svar:Jeg har prøvet at stille den ved siden af den bærbare og i et andet rum end den bærbare og i en kælder men stadig ingen konstant kontakt.

2:kan den pinge ruteren?

2 svar:Nej det kan den ikke. Kun en gang imellem når jeg er heldig den vil oprette forbindelse men så er der til gengæld også fuldt signal og internet.

3:kører du win xp sp2 har selv haft et lignende problem med xp sp2 det forsvandt da jeg smed sp2 ud og installerede sp1 men det skal også siges at jeg har købt en ny bærbar der kører trådløs med xp sp2 uden problemer.

3 svar: Ja jeg køre med win xp sp2, men har dog ikke røvet at nedgradere til win xp sp1. Det burde da ikke være på grund af win xp sp2 at jeg ikke kan få det til at virke kan det?!?

Det var så lige de spørgsmål og svar fra de andre indlæg.

lige når jeg tænder min computer kommer der også en box op nede fra proceslinjen om at der er et eller flere trådløse netværk til rådighed men når man så går ned og kigger er der ingen på listen.
Avatar billede symtech Nybegynder
03. juni 2005 - 12:29 #5
Hvad heder din router (AP) model og nr.