Avatar billede dennis_p Nybegynder
02. juni 2005 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan laver man en tabel om til en frame

Hvordan laver man en tabel om til en frame ?

Jeg har 3 tabeller en i midten og en til hver side..

den tabel jeg har til venstre vil jeg gerne have lavet om til en fast ting, så hver gang jeg retter eller skriver i midten at den ude i venstre side ikke giver sig..

Jeg ved det kan lade sig gøre med en maseer tabeller derude men jeg leder efter en lettere løsning samt jeg vil gerne have en border imellem de 2 tabeller
Avatar billede le_bon Nybegynder
02. juni 2005 - 11:49 #1
Kan du ikke bare angive en fast bredde på den tabel til venstre?

Du kan lave en border mellem de to tabeller vha. css:

.venstretabel {
    border-right: #000000;
}

c",)
Avatar billede dennis_p Nybegynder
03. juni 2005 - 09:45 #2
nope, men jeg lever nok med at lave en masse tabeller det går nok