Avatar billede zubmit Nybegynder
01. juni 2005 - 22:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort eller?

Hej eksperter..

Først lidt om min computer

AMD 64 bit 3000+
512 ddr ram
Geforce fx 5900
120 gb harddisk
80 gb harddisk..

Hvis jeg går ind i et spil som f.eks. Farcry som kræver en smule så lagger det kæmpe meget selvom jeg har den nede på mindste grafik i alt.. Og jeg ved at min com burde da kunne trække det i mindste grafik.. men nej det lagger.. Jeg har hentet de3n nyeste opdatereing fra nvidia..

Please Hjælp..!
Avatar billede gl.k. Nybegynder
02. juni 2005 - 01:13 #1
Geninstaller spillet og opdaterer Farcry med den nyeste patch. Se så om det hjælper.
Avatar billede c-holst Novice
02. juni 2005 - 06:47 #2
Det er ikke kraft du mangler, så der må ligge noget andet under.

prøv først
defragmentering
scandisk
diskoprydning
windowsupdate
tjek hvor eget der kører i baggrunden
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 15:45 #3
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst
Avatar billede rowdy Nybegynder
14. maj 2007 - 18:37 #4
mm Jeg har erfaring med FX serien ikke har kørt særligt godt med de nyeste drivere, prøv at bruge en lidt ældre driver.

Det kunne nok også være dine ram, selvom du gerne burde kunne køre farcry med 512. Under alle omstændigheder vil det dog hjælpe med 1024 ram :)