Avatar billede sth Novice
01. juni 2005 - 21:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg hente en fil hurtig

Hej
Jeg har lige fået opdateret min linie til en 4Mbit linie
jeg har lige prøvet at hente en driver hos logitech, og kan beregne at jeg kune henter med ca 1,5 mbit, min erfaring med logitech er at man altid kan hente med en rigtig god hastighed, jeg har 20 min før hentet samme fil på mit atbejde og her kunne jeg hente den med 412 kb/sek (vel ca. 3,5 Mbit)

Nu kunne det jo være at det bare var logitec der lige er blevet langsom...... så er der nogen af jer der kender en server hvor man kan hente en fil men stor hastighed ?
Avatar billede weblex Nybegynder
01. juni 2005 - 21:56 #1
Avatar billede sth Novice
01. juni 2005 - 22:02 #2
jeg har lige prøvet at hente en fil til mysql og denne kunne jeg hente med mere end det programmet fra tdc-viste så det den kan man nok kun regne med hvis man har adsl fra TDC jeg at stofanet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. juni 2005 - 08:04 #3
Her er nogle store pakker (200-400Mb) - overføres som FTP - altid ganske hurtig...
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. juni 2005 - 07:46 #4
Status ???

Også på disse gamle spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=sth&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support...
Avatar billede knuspar Nybegynder
06. juni 2005 - 10:23 #5
http://www.internetkvalitet.dk/

det er IT og Telestyrelsens hjemmeside, der må man sige du får en objektiv test.

på min 8 Mbit forbindelse giver den med 6.91 MBit, men det er heller ikke helt af vejen,daman skal trække ca. 15% fra den hastighed man har oplyst grundet overhed etc.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 20:56 #6
<sth>: er du der ?
Avatar billede sth Novice
22. juni 2005 - 22:04 #7
Hej

jeg beklager at jeg ikke har fået svaret jer, jeg fik min line til at køre som ønsket, og i min glæde glemte jeg lige at svare jeg, hvilket jeg beklager.

Stofa henviste mig til et program, som jeg kunne teste med (det samme som knuspar
skriver), og det viste at jeg fik hele  min båndbrede. efter at jeg har kontaktet stofanet har jeg ikke haft problemer, om det så skyldes at de ved at jeg ville tgeste eller om jeg bare havde været ved jeg så ikke, men fakta er at nu virker det.