Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sider i word doc skal hhv stå op og ligge ned

Hvor kan jeg sætte mine sider op så jeg fx midt i mit dokument kan ligge 2 sider ned, så både siderne før og efter stadig står op?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juni 2005 - 14:36 #1
ved at indsætte sektionsskifter på den sidste side der skal stå op, og inen på den sidste side der skal ligge net, således at de liggende sider er "pakket ind i" sektionsskifter.

Det kan være at du skal ind og slå "samme som foregående" fra i sidehoved- sidefod. for at få lov til at have forskellig retning på siderne
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 14:41 #2
Umiddelbart virker det ikke.. så jeg gør jo nok et eller andet forkert.. skal jeg ikke "lukke" siderne inde også ligge siden ned i sideopsætning?!
01. juni 2005 - 14:55 #3
Side 1 stående - side 2 liggende - side 3 stående

Nederst på side 1 indsættes et sektionsskift, fortsat
Indsæt->Sideskift m.m., Sektionsskift, Fortsat

Nederst på side 2 indsættes et sektionsskift fortsat

Placer markøren et sted på side 2
Vælg Filer->Sideopsætning, vælg Liggende
I feltet "Anvend på:" vælges "Markerede sektioner"
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 15:11 #4
Nu virker det.. fulgte Eriks vejledning.. thanks