Avatar billede serverservice Praktikant
31. maj 2005 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke læse eller lukke spørgsmål i Hardware - generelt

http://www.eksperten.dk/spm/620333

Jeg har oprettet et spm. for at skaffe et sted til Hardwarekast men kan ikke åbne det længere og kan ikke lukke det - hvad gør jeg så ?
Avatar billede serverservice Praktikant
31. maj 2005 - 22:19 #1
har opdaget at kategorien er slettet
Avatar billede kalp Novice
31. maj 2005 - 22:27 #2
Jeg kan godt åbne.. måske kan du igen?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. maj 2005 - 22:42 #3
<dannyboyd>: Jeg har skrevet et indlæg i nævnte http://www.eksperten.dk/spm/620333
Avatar billede kenp Novice
01. juni 2005 - 09:34 #4
jeg kan også sagtens åbne det :) men ellers har vi da det her igen ;) Sted til Hardwarekast på sjælland? Hjælp  80 point fra dannyboyd

Vi mangler et sted til hardwarekast på sjælland.
Hej alle - Efter megen snak om det årlige hardwarekast har jeg besluttet at hjælpe med at finde et sted hvor det kan holdes i År - på sjælland.
Som det blev vedtaget sidst skulle det afholdes et sted på sjælland - gerne i acceptabel køreafstand fra motorvejen , men ikke noget krav.

Det eneste vi skal bruge er en græsmark og et sted at grille om aftenen.
Resten af arrangementet sørger vi selv for og der er hjælpere nok - hvis noget skal laves.
Det plejer gerne at være en af medarrangørerne der ligger græs til , men vi har ikke kunnet finde et egnet sted endnu.

Dato: Det plejer at være i august måned en weekend - hvor de fleste er tilbage fra ferie igen

Nogle bud på et sted - evt. dato

Link fra sidste år http://www.clan-ffj.dk/hardwarekast/

Kommentar: humpfrey
24/05-2005 20:00:27 ja og det skal være muligt at slå telte op, så dem der kommer langvejs fra, kan overnatte :) mvh Humpfrey
Kommentar: majsmarken
31/05-2005 22:41:40 Hvem er "kontakt" person - jeg har _måske_ en mulighed ...

Hvis vi ikke er for mange ka' jeg godt arrangere en speciel tur af teknisk/IT karakter - læs i min profil...
Avatar billede serverservice Praktikant
01. juni 2005 - 16:53 #5
ok og takker - kan se at problemet er blevet løst nu og lukker
Avatar billede serverservice Praktikant
01. juni 2005 - 16:54 #6