Avatar billede enriko Nybegynder
30. maj 2005 - 21:39 Der er 1 løsning

Spv M1000 skærm reagerer ikke (mobil)

jeg sidder med en Spv M1000 .er  en pda med indbygget telefon.

skærmen reagerer ikke på når man rør eller trykker med pennen ved det. der er et par gange hvor man kan se den reagerer. Men det kommer kun til hvor man skal indstille skærmen så blive den ved med køre.

den starter fint op.

så kommer der en windows billed hvor der står " tab the screen to set up your pocket pc"
så trykker jeg på ok så kommer der nyt skærm hvor der stå " align screen "
"tab the target firmly and accurately at each location on the screen the target will continue to move until the screen is aligned"

den her sidste skærm eller meddelse bliver ved med være der. det kommer bare ikke videre..

jeg har prøvet rense skærmen men hjælp ikke noget. kun i de første 5 min der kunne jeg se target flyttede sig 5-6 gange så gik den i stå.

er der nogen der har bud på hvad det kan være?
Avatar billede enriko Nybegynder
25. august 2005 - 16:38 #1
jeg lukker spm da  jeg ikke kom videre