Avatar billede mentoz Nybegynder
30. maj 2005 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Vudere mit site plz..

Hejsa kan i ikke lige vurdere mit site... komme med nogle kommentare, det er en CS klan hjemmeside... :D

site = http://www.u2a.dk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
30. maj 2005 - 16:24 #1
ok here goes:

1. Du har brugt fine farver til dit website, de passer godt sammen.

2. Den font der er brugt i navigationen ti venstre er grumset og kunne gøres mere etlæselig.

3.Banneret er også fint. dog meget stort.

alt ialt vi jeg sige at det er et udemærket design (ændrer sig dog en smule når man ser sitet i Firefox). Der er plads ti forbedringer i menuen som kunne være langt mere tydeig.

mvh
mads
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. maj 2005 - 16:24 #2
Ikke særligt inspirerende... Lidt gråt og kedeligt. Skift skrifttypen ud til en SansSerif (ex. Verdana, Helvetica eller lign).
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
30. maj 2005 - 20:24 #3
hmmm du skulle måske se efter stavefejl ala "Greate User" 8^)derudover syntes jeg der er for meget template over siden
Avatar billede sukos Juniormester
30. maj 2005 - 20:29 #4
Der er ikke meget "bang" over den side, med tanke på det er en klanside!
Avatar billede mediandesign Nybegynder
02. juni 2005 - 14:51 #5
Det er måske lidt kedeligt. Der er mange amatør-elementer. Beklager.