Avatar billede hobz Nybegynder
30. maj 2005 - 14:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LaTeX interpreter

Findes der en måde man kan importere LaTeX ind i word på?
Jeg har en række ligninger i LaTeX som jeg gerne vil benytte i word, da jeg ikke ønsker at skrive i equation-editor.
Avatar billede web_freak Nybegynder
30. maj 2005 - 14:23 #1
Du kan lave et pdf dokument med latex, vælge alt tekst --> kopiere --> sæt ind i word
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
30. maj 2005 - 15:27 #2
Der findes kommercielt tilgængelig programmer til dette, som indsætter Latex-formler i words equation - med de begrænsninger der er her.

Se http://www.dessci.com/en/
- men det koster penge, jeg ved ikke om det diskvalificerer...
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
30. maj 2005 - 15:30 #3
-men i øvrigt vil web freaks løsning sikkert være glimrende (men du skal nok bruge snap shot-tool og ikke tekst-kopiering)
Avatar billede hobz Nybegynder
30. maj 2005 - 16:03 #4
Tak for svarene hidtil. Jeg er ikke villig til at betale, men vil forsøge de forslag I er kommet med.
Avatar billede hobz Nybegynder
02. december 2005 - 16:28 #5
Fandt et latex til mathtype tool.