Avatar billede mymouse Nybegynder
29. maj 2005 - 18:14 Der er 7 kommentarer

kan ikke "se" min IIS

Hey.

Jeg skulle bare lave en hjemmeside med en simpel database, men kan ikke komme til at bruge IIS.
Hjemmesiden laver jeg i dreamweaver og databasen i Access, I Dreamwear skal man angive en testing server og her sker der ikke noget.
Jeg har prøvet at installere IIS igen fra windows cd-rommen, så det skulle være i orden.

Men hvor på c-drevet skal den ligge så jeg kan tjekke om den er der??
Har også prøvet at lave en DSN-less forbindelse.
Har det noget at gøre at jeg også har Apache på min pc??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2005 - 18:18 #1
Du kan kun køre 1 server ad gangen.. dvs, enten Apache eller IIS..

IIS installeres normalt i C:\Inetpub.

/theSurfer
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:33 #2
man kan godt kære med mere end en web server, de må bare ikke lytte på samme port.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2005 - 01:54 #3
Normalt bruges port 80 til webservere.. og da kan man kun køre med 1 server ad gangen.. men ja :-)

/theSurfer
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:32 #4
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 03:22 #5
Kunne man måske forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:51 #6
brug for mere hjælp ?