Avatar billede casperl Nybegynder
29. maj 2005 - 18:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Betalingssystem der er billigt?

Hej Eksperter,

Jeg søger til en mindre side et betalingsmondul, men efter at havde søgt i nogen tid irritere priserne mig. kan det virkelig være rigtigt vi er oppe i 1500-2000 pr. år + 1000 til pbs + op til 2kr. på transaktion?

De ting der skal betales for vil ikke koste andet 5-10 kr. på min side, og det virker absurd at 50% af prisen skal gå i gebyr, så har man jo ikke en chance for at nå en nulpunktsomsætning.

Har nogle erfaringer med en <<billig>> løsning?
*Dankort+VISA er et krav (betaling via mobil ville være oplagt når der er tale om så små beløb men absolut ikke et krav hvis det får prisen til at svulme)
**et andet alternativ er at der kun betales via mobil.

eWire og lign. sider er ikke aktuelle idet kunderne ikke skal forulempes med at oprette sig som brugere alle mulige steder.

På forhånd tak
Avatar billede bredker Nybegynder
29. maj 2005 - 19:33 #1
jeg har feks valgt kun at have efterkrav, chek og bankoverførsel
det køre fint
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
30. maj 2005 - 07:28 #2
Hvis du vil understøtte Dankort, er der vel næppe nogen vej uden om PBS gebyrene?  Det er jo dem der sidder på den del af kagen ... desværre...
Avatar billede punnishment Nybegynder
30. maj 2005 - 12:15 #3
du kunne evt. pålægge disse gebyrer til dine kunder
Avatar billede locturian Nybegynder
30. maj 2005 - 17:58 #4
Hej,

Hvis du skal have Dankort via internettet i Danmark, er der ingen vej uden om PBS. De tager de traditionelle gebyre som du bla. kan læse om på www.betaling.dk - Ud over det, tager de oprettelsesgebyr og årsbegyr.

Hvis du du har mod på det, kan du tage et kig på udenlanske betalings udbydere, desværre, er de ikke så "bruger venlige" at "dumme" brugere kan finde ud af det. Og mange steder, kommer du dog også af med op imod 18% af transaktionen i begyr, men dog slipper du for at betale 1000,- om året, som ved pbs.

Et andet alternativ er PayPal, som er ganske ok, men som også koster penge.

Har du prøvet eWire.dk ? Er ikke helt obs på hvor meget de tager, men de henvender sig vist til hel del små sider, der ikke har mulighed for dankort betaling...

Den billigste dankort løsning i danmark, er vist enten www.freepay.dk eller www.pil.dk - Tjeck deres priser...

Som punnishment siger, kunne du evt. tage lidt ekstra for dine ydelser - Det er klart at foretrække, at få en ordentlig løsning....

Held og lykke :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. maj 2005 - 18:01 #5
www.interpay.dk er vidst en tand billigere end freepay.dk
Avatar billede western-amigo Nybegynder
09. juni 2005 - 13:00 #6
Jeg vil helt klart anbefale at køre med mobil betaling, da de priser du kører med er så små. Ulempen ved dette er dog at teleoperatøren tager 25% af betalingen, og dertil tager din service provider også nogle procenter.

Jeg vil foreslå at du tjekker følgende sider:

- Pezzo.net
- Unwire.dk