Avatar billede polle16 Nybegynder
29. maj 2005 - 14:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

THE SETTLERS - Heritage of Kings

Jeg kan ikke komme videre i THE SETTLERS - Heritage of Kings nogle som kan hjælpe? :)

problemet er.
Jeg har en quest hvor jeg skal lave nogle statue's Erect Statues (Beautitications) Men kan ikke finde ud af hvordan man bygger dem?

Håber der er en som ved det :)
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2005 - 01:11 #1
Fandt dette svar på en side:

Select your serfs then click on the icon that looks like three people standing behind a sledgehammer.

Ved ikke hvad serfs er.... men du skal kigge efter et ikon der ligner 2 mennesker som står bag en forhammer (smede hammer).
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2005 - 01:17 #2
if you select a serf you will find the menue what to build on the bottom of the page.

On top of this menue you have the option to select between the normal buildings on the right and the eyecatches on the left side (marked with a blue dot on the screen below) ....

En lignende forklaring.

Vælg en ´serf´ og så kommer byggemenuen frem i bunden af skærmen.
I toppen af menuen kan du vælge mellem normale bygninger (i højre side) og ´eyecatches´ i venstre side af menuen. De skulle være markeret med en blå prik ??

Har ikke selv spillet det endnu, så jeg håber det er til hjælp anyway. Er i gang med Pharaoh and Cleopatra - elsker selv de byggespil *S*
Avatar billede polle16 Nybegynder
30. maj 2005 - 14:42 #3
Takker mange gange :)