Avatar billede elohim Nybegynder
28. maj 2005 - 13:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer, starter fremmede programmer

Når jeg starter explorer, starter der også andre browserer op med reklamer, jeg har kørt Adware-SE og slettet filerne og været ovre i "fejlsikker tilstand" og slette nogle andre filer som f.eks. settingswaitbold. Men det hjælper ikke, kun lidt på nogle andre ting, f.eks. hastighed, men ikke på de ski...reklamer nå.
Når jeg i tastmanager bruger ALT+A og afslutter IEXPLORE.EXE, popper den bare op igen, selv om jeg ikke har noget som helt internet startet op, så jeg tror at der er et program der ligger i baggrunden, som starter IEXPLORE.EXE, ,,, men hvilket
Avatar billede trekkies Juniormester
28. maj 2005 - 13:15 #1
Har du prøvet at kører Spybot eller en HijackThis?

Hvis ikke, så kan du hente dem her:
Spybot
http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

HijackThis:
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=3155&file=12&evp=3304750663b552982a8baee6434cfc13
Lige lidt hjælp til HijackThis:
Unzip filen og åben exe filen, Klik på Scan, når at den er færdig, så skal du klikke på Save Log, så gemmer du den et sted, logen kan nu åbnes i en tekst program f.eks. Notepad, Kopier det hele her ind, så vil en kigge på den.
Avatar billede elohim Nybegynder
28. maj 2005 - 13:18 #2
ok, jeg kommer tilbage ;-) takker
Avatar billede elohim Nybegynder
28. maj 2005 - 14:06 #3
OK, det gjorde jobbet, takker , send mig et svar
PS. Kender du nogle gode JAVA nørder
Avatar billede trekkies Juniormester
28. maj 2005 - 14:10 #4
Glad for kunne hjælpe dig :)

Mener du JAVA eller JAVASCIPT?
Avatar billede elohim Nybegynder
28. maj 2005 - 14:11 #5
JAVA programmer ikke script
Avatar billede trekkies Juniormester
28. maj 2005 - 14:13 #6
Der findes java og jabascipt, jeg kender kun javascipt.

Hvis det er java, så kan du skrive her til:
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Java/
Avatar billede elohim Nybegynder
28. maj 2005 - 14:17 #7
ok, tak for nu !!