Avatar billede vixon Nybegynder
28. maj 2005 - 08:44 Der er 6 kommentarer

Tag chancen

••• DESIGN VORES ET LILLE SITE GRATIS NU TIL DK'S MEST POTENTIALE ROCKBAND...OG SCOR BOKSEN NÅR DER VED PLADEUDGIVELSE SKAL LAVES EN NY PÅ PLADESELSKABETS REGNING •••

STIL: www.rockhardpowerspray.com, www.silvertidemusic.com, www.julietteandthelicks.com

MVH
www.shotgunrevolution.dk
_____________________________________________

SHOTGUN REVOLUTION er et Martin Frank Music/InHouse Studio projekt.
MFM/InHouse har indenfor de sidste år arbejdet sammen med bla:
Anders Blichfeldt (Big Fat Snake), Søren Sko, Jakob Sveistrup (vinder af Melodi Grand Prix 2005), Shout, DR, Det Kongelige Teater, Shout (Universal Records) og mange mange flere.
SHOTGUN REVOLUTION er et gennemarbejdet projekt der rammer de danske spillesteder i løbet af sommeren 2005. Der er tilknyttet professionel fotograf, stylist og management med base i London. Nu mangler bare designeren der tør være anderledes.
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. maj 2005 - 09:49 #1
synes det er fint, men vil dog give jer et råd, giv et par tudser for et design nu. ( der findes mange mindre designere der ik skal have mere, og det har alle nu råd til. )

Når i så er kendte og ska ha en ny, få da en mere proffesionel til at lave det på pladeselskabets regning, det kunne f.eks. være www.larsholmgaard.dk

Jeg tror ikke på nogen af de store og dygtige har tid til et gratis projekt hvor der muligvis vil være en indtjening i senere hen.

men held og lykke med projektet :)
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
28. maj 2005 - 09:50 #2
Har du en e-mail hvor vi kan tale videre? Kunne muligvis godt være interesseret, men har et par spørgsmål til dit indlæg.
Avatar billede vixon Nybegynder
28. maj 2005 - 11:30 #3
wulff@inhousestudio.dk
Avatar billede flashers Nybegynder
28. maj 2005 - 17:02 #4
Kende også godt melde ind, men ville lige hører om du har en form for deadline for projektet, hvis man evt. skulle sende dig et løsningsforslag
Avatar billede flashers Nybegynder
28. maj 2005 - 17:03 #5
kende = kunde
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
31. maj 2005 - 21:29 #6
www.tc-design.dk <-- webdesigner!

contact: contact@tc-design.dk