Avatar billede westegn Nybegynder
27. maj 2005 - 18:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

savner zoom-funktion i programmet

jeg er rookie og forstår måske nok bare ikke helt programmets opbygning. Jeg er vant til at bruge photoshop og flash hvor man kan "zoome" ind eller ud vha. ctrl +/- og derfor se hele dokumentet. Men jeg savner et bedre overblik i dreamweaver findes der en lignende funktion i dette program?
Avatar billede jokkejensen Novice
27. maj 2005 - 18:38 #1
Nej desværre... de findes ofte kun i præsentations programmer og billedebehandling.. og andre programmer hvor det kan være nyttigt..

Mvh
Avatar billede levich Nybegynder
27. maj 2005 - 19:22 #2
Det eneste du kan gøre er preview i browseren, hvilket du gør ved at trykke på F12.
Avatar billede jokkejensen Novice
27. maj 2005 - 20:06 #3
macromedia har en udemærket browser... det har heller ikke så meget med zoom at gøre ? :)
Avatar billede miss-g Seniormester
28. maj 2005 - 00:02 #4
Jeg savner også zoom af og til. Der er nogle småtrix hvis du har problemer med at komme ind i en celle som f.eks. er klasket sammen.

Du kan f.eks. stille dig i cellen før og så bruge tab for at komme i den næste (som er klasket sammen). Når du står der kan man skrive et bogstav så den lige udvider sig.

Ellers kan man fange tingene på koden. Hvis du ser nederst til venstre i skærmbilledet - når du står inde i en tabel eller lign. Så står der f.eks. <table><tr><td> osv. Hvis man klikker på <td> dernede får du fat i en celle, så er det bare at se systemet i det, så man kan fange de rigtige ting ;-)

Håber det var nogle trix der kunne bruges.
Avatar billede levich Nybegynder
12. juli 2005 - 14:29 #5
Har du fået svar nok?