Avatar billede morlin Nybegynder
26. maj 2005 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere msn

Hejsa

Jeg har et problem med at få installeret den nyeste version af messenger. Jeg har en tidligere version af messenger, men den kan ikke logge mig på, fordi jeg først skal downloaded en ny version. Den nye kan jeg ikke installere, fordi jeg ikke har rettighederne over computeren (jeg sidder på arbejdet). Når jeg forsøger at installere siger den bla andet at internet explorer 6.0 eller nyere skal være installeret. Det er den også. Det er 6.0.2800 .....Er der en måde hvorpå jeg kan få installeret messenger ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
26. maj 2005 - 16:09 #1
Hvis du ikke har rettigheder til at installere på din pc er der ikke noget at gøre... du skal i stedet bruge en web messenger..  http://www.wbmsn.net/
Der kan også findes nogle under www.mess.be  under information og knowledges.. messenger at school/work
Avatar billede bartz Praktikant
17. august 2005 - 23:09 #2
Check det her ud evt: http://www.eksperten.dk/artikler/766
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
01. september 2005 - 16:56 #3
Fandt du det du søgte...?

Husk at lukke spørgsmålet...