Avatar billede willsmith Nybegynder
26. maj 2005 - 11:00 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Logo til Yahoo Fantasy NBA

Jeg skal bruge et logo til et hold, som skal være med i en liga, som jeg skal være med i over nettet. Det handler om basket og NBA.

Det skal være 115x115

Det skal indeholde minimum teksten "Highflyers" og evt. hele teksten "American Higflyers".

Derudover skal det enten have et amerikansk flag indblandet - Eller minde om dette holds logo: www.nba.com/sixers

Skal bruge det hurtigst muligt, så håber at I kan hjælpe...!

Mvh. Jonas
Avatar billede bill20 Nybegynder
26. maj 2005 - 15:08 #1
Avatar billede super_glenn Nybegynder
27. maj 2005 - 14:18 #3
Det blev ikke rigtig godt, men her er det: www.php2004.1go.dk/high (kopier og sæt ind)
Avatar billede willsmith Nybegynder
27. maj 2005 - 17:21 #4
Bill <--- Det er lidt for kedeligt og ikke så meget design!

Weblex <--- Er det muligt, at få det til at blive lidt mere indbydende og lækkert? Noget hvor man siger WOW!

Super-glenn <---- Jeg kan ikke få det til at virke? Siden kan ikke vises
Avatar billede weblex Nybegynder
27. maj 2005 - 18:37 #5
Kan du være mere konkret? (jeg synes jo det er ret wow allerede nu :o))
Avatar billede willsmith Nybegynder
27. maj 2005 - 20:27 #6
Weblex <--- http://www.hoopsvibe.com/nba-logos-article-19672.html - Dette er de forskellige NBA-holds logoer.

Evt. noget, med noget billede eller illustrationer indblandet. Så det er lidt i samme stil :)

Håber virkelig, at du kan hjælpe!
Avatar billede willsmith Nybegynder
27. maj 2005 - 21:19 #7
Weblex <--- Synes iøvrigt logoet er rigtig flot - Det var bare ikke lige dét, som jeg søgte.
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2005 - 12:08 #8
ok prøver med en anden.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/620817.jpg

Mvh.
*Bill
Avatar billede weblex Nybegynder
28. maj 2005 - 20:33 #10
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 02:19 #11
Weblex <--- Det ser rigtig, rigtig godt ud :D

Kan du evt. også give mig en udgave, med en lyseblå eller lignende baggrund ?
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 02:20 #12
Er ellers meget tilfreds - Skulle kun være, hvis du havde lidt extra ideer til at "pimpe" det lidt op !
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 02:23 #13
Den sidste udgave er iøvrigt den, som jeg snakker om!
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 12:31 #15
Ser godt ud :D Og så lige det sidste - sort baggrund ?

Så skal du nok få dine pts.

Håber det kan lade sig gøre...!?
Avatar billede weblex Nybegynder
29. maj 2005 - 12:46 #16
Det kan sagtens lade sig gøre :o)

Du får den med hvid skrift/kant - ok?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10759
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 12:52 #17
Top nice :D

Har du egentlig msn :o) ?
Avatar billede weblex Nybegynder
29. maj 2005 - 14:56 #18
Mjahh, men er sjældent på, så jeg er ikke nem at fange den vej. Men vil du have fat i mig kan du prøve gennem www.godgrafik.dk :o)
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 16:43 #19
Nå okay... Hvis jeg opretter en ny tråd med 100/200 flere pts. - Kan jeg så få dig til at lave en baskettrøje, som jeg har liggende på pc om til en baskettrøje i lidt andre farver + med det logo på ?
Avatar billede weblex Nybegynder
29. maj 2005 - 16:46 #20
Jeg skal nok give det et forsøg :o)
Avatar billede willsmith Nybegynder
29. maj 2005 - 18:08 #21
Okay - Tjek denne her tråd: http://eksperten.dk/spm/621594

Du kan vælge at bruge trøjen fra linket til noget, eller bare lave en selv...!

Der skal bare være logoet på trøjen ...
Avatar billede weblex Nybegynder
29. maj 2005 - 18:15 #22
Jep...