Avatar billede java_newbie Nybegynder
25. maj 2005 - 22:47 Der er 3 kommentarer

SOAP via VB

Hej

Sidder iøjeblikket og prøver at foretage et SOAP-kald via VB. Desværre får jeg ikke leveret noget Response. Efter at have sat et TcpipTunnel har kan jeg se hvad jeg sender og modtager som
Respons. Som svar får jeg at vide at forespørgslen ikke er forståelig.

Jeg har udviklet den samme SOAP-kald i Java hvor det virker

Er der en VB-haj som kan hjælpe, jeg bruger objekterne MSSOAP.HttpConnector", MSSOAP.SoapSerializer", "MSSOAP.SoapReader" til at foretage SOAP-kaldet.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 22:50 #1
VB.NET eller VB6 ?
Avatar billede java_newbie Nybegynder
25. maj 2005 - 22:53 #2
VB6 tror jeg, ikke den store kendskab til VB-versionerne
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2005 - 22:54 #3
Så får du nok bedre hjælp i VB kategorien (det er stor forskel på VB6 og VB.NET
med hensyn til web services)