Avatar billede mulemule Nybegynder
25. maj 2005 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redirect som google kan læse,

Og hvordan laver jeg en redirect fra en side til en anden, som google kan læse.

XX, jeg ved godt hvordan jeg kan lave en http redirect eller en page refresh og at jeg kan redirecte vha asp server side.

Mit spørsmål er hvilken for for redirect man skal lave for at være sikker på at google læser det og følger det til den næste side .

??
Avatar billede hanumanus Nybegynder
05. juni 2005 - 13:36 #1
Google bryder dig ikke om redirect sider - det er ganske simpelt. Google vurderer sider på deres content, derfor vil den ikke redirectes til en anden side.

Altså skal man ud og snyde Google - hvis det er det du ønsker..
Avatar billede mm12010 Nybegynder
23. juni 2006 - 09:49 #2
Avatar billede mulemule Nybegynder
26. juni 2006 - 16:06 #3
Tak. Det fandt jeg også frem til selv. Og det er mit indtryk at det virker. Jeg laver det server side.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
26. juni 2006 - 16:23 #4
selv tak :-)