Avatar billede dingo2 Nybegynder
25. maj 2005 - 16:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DW, Access, Random

Jeg skal have udtrukket noget ud af en tabel i vilkårlig rækkefølge.

Ideen er at hver gang at siden loades, er der en ny text. med tilhørende billedet.

Er der noget specielt man skal skrive i DW, når man skal lave dette Random udtræk.

Har aldrig haft brug for det før, og har ikke kunne finde noget som kunne hjælpe mig på vej.

Dingo2
Avatar billede jpj3 Nybegynder
26. juni 2005 - 20:52 #1
Måske kan denne gøre tricket, jeg har ikke kigget på det.
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=519
Avatar billede jpj3 Nybegynder
24. august 2005 - 22:50 #2
Måske var det på tide at lukke
Avatar billede dingo2 Nybegynder
24. august 2005 - 23:05 #3
Har stadig ikke fundet noget jeg kan bruge 100%,
Den du gav som exempel loader alt for tit det samme, så det bliver ikke så tilfældigt som jeg vil have det. ( men ellers var ideen god nok )

så indtil jeg finder noget jeg kan bruge, er den åben.
Og hvis ikke, tja... så laver jeg det via databasen, så hver enkel udtræk får en ja/nej funktion, og når alle er på ja, kan den så bare starte forfra med nej osv..

Der er masser af muligheder, og troede egentlig også at det var mere simpelt.
Men jeg tog fejl.
Avatar billede jpj3 Nybegynder
25. august 2005 - 00:39 #4
Det er iorden.
God jagt
Avatar billede dingo2 Nybegynder
25. august 2005 - 10:50 #5
Jo tak..

Og til andre der måtte læse med, jeg søger altså stadigvæk en smartere måde at gøre det på.