Avatar billede koldstar Nybegynder
25. maj 2005 - 10:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Ressouce-filer

Hej

Jeg har et projekt hvor jeg har behov for at kunne vise data på flere sprog.

Jeg har lavet nogle ressourcefiler og kan fint hente tekster ud i koden ved hjælp af ResourceManager og getstring.

Men er det ikke mulgt at binde sprogfilerne til en label, så teksen hentes automatisk, uden at jeg skal sidde og sætte teksten i kode hver gang??
Avatar billede burningice Nybegynder
26. maj 2005 - 10:52 #1
nop
Avatar billede burningice Nybegynder
26. maj 2005 - 10:53 #2
du kan dog lave noget reflection der løber alle dine labels igennem og henter en streng fra dine resources der matcher navnet på din label og sætter dens tekst
Avatar billede koldstar Nybegynder
26. maj 2005 - 12:19 #3
øv, men tak for hjælpen. læg et svar for point :)
Avatar billede burningice Nybegynder
26. maj 2005 - 12:28 #4
svar