Avatar billede rille101 Nybegynder
24. maj 2005 - 14:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min tabel er væk i DW

Hej Jeg er igang med at lave en side bestående af tabeller. I een af tabellerne har jeg en menu, hvor nogle af punkterne er links og andre har show/hide layer behavior. Jeg har brug for at ændre noget i det ene af punkterne, men min tabel er sgu blevet væk! Problemet er opstået pludselig, muligvis er jeg kommet til at ændre i sidens indstillinger???

Jeg kan se koderne til den i kodevisning, og når jeg prewiever er alt også som det skal være.

Hvorfor kan jeg ikke se den i designvising. Har haft siden åbnet på to forskellige computere, og problemet er det samme på begge. Hvad har jeg lavet? Nogen der kan hjælpe?

Her er koden til den tabel der fucker up:

<table width="770" height="104" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" background="../images/top.jpg">
  <tr>
    <td width="779" valign="top"><table width="761" height="95" border="0" align="left" cellpadding="0" cellspacing="0">
      <tr>
        <a href="http://www.emmerlevklev.dk" target="_blank"><td width="248" class="finger"</td></a>
        <td width="513" valign="bottom"><table width="483" height="20" border="0" align="right" cellpadding="0" cellspacing="0">
          <tr valign="middle">
            <td width="141" class="finger" onMouseOver="MM_showHideLayers('praktisk','','show')" onMouseOut="MM_showHideLayers('praktisk','','hide')"><div align="center" class="style13">
                <div id="praktisk" style="position:absolute; width:136px; height:53px; z-index:4; top: 108px; visibility: hidden;" onMouseOver="MM_showHideLayers('praktisk','','show')" onMouseOut="MM_showHideLayers('praktisk','','hide')" class="finger">
                  <div align="left">
                    <table width="137" border="1" cellpadding="3" cellspacing="0" bordercolor="#FFFFFF" bgcolor="#CCDFFF">
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="../lejlighedsbeskrivelse.htm">Lejlighedsbeskrivelse</a></td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="../lejebetingelser.htm">Lejebetingelser</a></td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="http://www.emmerlevklev.dk/default.asp?getreq=%2Fvarelsebesk%2Ehtml" target="_blank">Hotelv&aelig;relser</a></td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="../restauration.htm">Restauration</a></td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="../priser.htm">Priser</a></td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td valign="middle" class="style14"><a href="../korselsvejledning.htm">K&oslash;rselsvejledning</a></td>
                      </tr>
                    </table>
                  </div>
                Praktiske oplysninger &not;</div></td>
            <td width="127"><div align="center" class="style13"><a href="../kontakt.htm">Kontakt</a></div></td>
            <td width="15"><div align="center" class="style10"><span class="style15"></span> </div></td>
            <td width="85" class="finger style15" onMouseOver="MM_showHideLayers('oplev','','show')" onMouseOut="MM_showHideLayers('oplev','','hide')"><div id="oplev" style="position:absolute; width:148px; height:39px; z-index:3; top: 108px; visibility: hidden;" onMouseOver="MM_showHideLayers('oplev','','show')" onMouseOut="MM_showHideLayers('oplev','','hide')" class="finger">
                <table width="150" border="1" cellpadding="3" cellspacing="0" bordercolor="#FFFFFF" bgcolor="#CCDFFF">
                  <tr>
                    <td valign="middle" class="style10"><span class="style6  style10"><a href="../paaStedet.htm">P&aring; stedet</a> </span></td>
                  </tr>
                  <tr>
                    <td valign="middle" class="style10"><span class="style6  style10"><a href="../detSker.htm">Det sker i l&oslash;bet af &aring;ret</a> </span></td>
                  </tr>
                  <tr>
                    <td valign="middle" class="style10"><a href="../tonder.htm">Byer og steder </a></td>
                  </tr>
                </table>
              </div>
                <span class="style10">Oplev egnen&not;</span></td>
            <td width="9"><span class="style15"></span></td>
            <td width="106"><div align="center" class="style13"><a href="../default.htm">Forside</a></div></td>
          </tr>
          <tr> </tr>
        </table></td>
      </tr>
    </table>
    </td>
  </tr>
</table>
Avatar billede rille101 Nybegynder
24. maj 2005 - 14:22 #1
Lidt mere visuelt indtryk: www.klev.dk
Det er selve menuen foroven.
Avatar billede miss-g Seniormester
25. maj 2005 - 02:13 #2
Et godt spørgsmål.

Jeg gik ind på dit link og valge "Gem som..." og åbnede html filen i Dreamweaver MX og jeg kan sagtens se hele siden i designvinduet.

Ser ud til at du har lavet den via en template og redigerbar zone.

Hvad hvis du gør det samme?
Avatar billede rille101 Nybegynder
25. maj 2005 - 12:29 #3
Hej Miss-g
Jeg gjorde som du foreslog, og så kunne jeg så det hele. Som du sikkert selv så, så var der en fejlplaceret tag class=finger........

Jeg gik ind i originalen og fjernede denne, og så dukkede menuen op igen.

Mange tak for hjælpen. Smider du lige et svar?!
Avatar billede miss-g Seniormester
25. maj 2005 - 13:14 #4
Ja der var en fejl.

Pragtfuldt at det virkede ;-)
Avatar billede miss-g Seniormester
02. juni 2005 - 18:56 #5
Husker du at lukke?
;-)
Avatar billede rille101 Nybegynder
06. juni 2005 - 12:09 #6
Ja sorry. Fik ikke nogen mails af mailrobotten, og så glemte jeg sgu da lige selv at tjekke denne tråd!

Tak endnu engang, og undskyld ventetiden