Avatar billede tek-neek Nybegynder
23. maj 2005 - 18:37 Der er 3 kommentarer

Programmør søger idé og 50/50 samarbejdspartner

Hej alle erfarne eksperter.

Jeg er en ung fyr på 18 år som søger en samarbejdspartner til et projekt. Jeg har programmeret php i 4 år og har meget erfaring med brug af databaser (mysql).

Jeg søger en der først og fremmest er kreativ og som ofre sig 100%. Den person jeg søger skal have en god idé til et website som vi skal lave og evt. komme med en masse inputs. Jeg står for programmeringen og vi begge står for vedligeholdelse af siden samt opdateringer og nye idéer.

Grunden til at jeg søger dette er at jeg er gået i stå. Jeg har ingenting at programmee og vil gerne tjene nogle ekstra 'lommepenge' ved at lave et nyt og spændene website.

Hvis du synes det lyder som noget for dig og har du en unik idé så kontakt mig på email tek-neek@sol.dk og lad mig høre nærmere om hvad du har at byde på ^_^

mvh
Martin
Avatar billede locturian Nybegynder
23. maj 2005 - 20:11 #1
Har du nogen referencer, så man har mulighed for at vurdere dit "niveau" ?
Avatar billede tek-neek Nybegynder
23. maj 2005 - 21:21 #2
Lige pt. har jeg ikke meget jeg kan vise da jeg for det meste har lavet admin-systemer til hjemmesider så de er blevet mere overskuelige.

Men gik igang med en side ved navn erotiknovellen.dk til en kunde her for en uge siden. Vedkommende er ude og rejse så projektet står på stand-by (ca. 70% færdig). Da jeg lige har mistet mit webhotel har jeg taget mig den frihed at ligge det op på whitehat.dk's server så du kan se siden.

tag et kig her på demo'en: http://exo.users.whitehat.dk/xno/index.php
(Lad felterne stå tomme og log på hvis du vil se hvordan det fungere når man er logget ind)

Jeg har stået for designet og programmeringen af siden.
Avatar billede fxj Juniormester
24. maj 2005 - 18:04 #3
Hvor bor du henne ?
Jeg har et par projekter liggende "i skuffen". Jeg har en plan for hvad der skal være på siden og kan levere indholdet.
Siden er ligenu ved at blive sat op i Mambo, men specielt et par af ideerne kræver lidt mere end det jeg selv kan i PHP/MySQL.

Siden kunne ud over indhold, hvoraf noget er salgbart også være platform til at sælge små programmer.

Hvis vi skal videre skal videre vil et af mine krav være et mere formaliseret samarbejde, i form af en underskrevet aftale.

Har du andre referencer end ovenstående, da min ide ligger noget langt fra erotiknoveller ;-)

Med venlig hilsen
Flemming