Avatar billede Daniel.E Praktikant
23. maj 2005 - 15:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

world of warcraft template

jeg skal lave et world of warcraft site, men gider ikke bruge krafter på at finde grafikken.

jeg søger nolge færdige template med grafik, som er gratis, og som man må benytte frit og kvit.

jeg har selv fundet et, ved google søgning efter 2 timer.  Det er som om at de er svære at finde frem til, eller er der bare ikke lavet så mange af den endnu.
Avatar billede Daniel.E Praktikant
23. maj 2005 - 15:58 #1
uhh...

INGEN ASP ELLER WINDÅSE TECH !
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
23. maj 2005 - 17:10 #2
Øh hvad med blizzards officielle fan site kit?

http://www.wow-europe.com/en/links/fansites.html
Avatar billede Daniel.E Praktikant
24. maj 2005 - 10:02 #3
ja ok... hvis der var lidt mere reklame om det..

kigger på det senere...
Avatar billede Daniel.E Praktikant
27. maj 2005 - 09:19 #4
kommer du med et svar :)  det er jo blizzards egen, hvilket betyder 100 % svaret.. :)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
27. maj 2005 - 09:31 #5
Takker. Smider du et link når du får sitet op. Vil jo gerne se hvad du får lavet.
Avatar billede Daniel.E Praktikant
29. maj 2005 - 18:01 #6
nheilbuth >> jeg sidder med det nu.. jeg skal nok smide et link.. sorry vente tiden.. jeg giver dig bare point med det samme.. det skal jo virke ;)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
29. maj 2005 - 20:40 #7
Det er helt i orden. Ved jo godt selv hvor lang tid det tager at bikse sådan noget sammen.