Avatar billede ahjac Nybegynder
23. maj 2005 - 15:06 Der er 1 kommentar

Problem med vedhæftede billeder i Outlook Express.

Jeg vil gerne kunne sende billeder som vedhæftede filer i XP + OE, uden at de bliver vist i mailen! Mit papir vil jeg godt reservere til beskrivelse af
det vedhæftede, og det hjælper ikke at sende dem i Outlook eller som tekstfiler.Det er drønirriterende,så 100 pnt. til den der disker op med løsningen. (Iøvrigt, så kan jeg se der er 200 udestående pnt. Hvordan lukker jeg de spørgsmål? Mvh. Henning H.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
23. maj 2005 - 15:53 #1
Jeg tror ikke, at du kan slå visning af vedhæftede billeder fra i OE. Det eneste du kan gøre er, at du pakker dine billeder med WinZip eller lignende inden du sender dem.
Det er dog kun, hvis dine modtagere også har Outlook Express, at de også vil se billedet i bundet, da det kun er Outlook Express, som viser billederne på den måde - det sker altså først når du åbner e-mailen på din computer, men ikke i de meddelelser, som du sender og modtager.

Hvis du går op under "Konto" og derefter vælger "Spørgsmål oprettet af dig", så kan du se, hvilke spørgsmål du har åbne.