Avatar billede ljungberg Nybegynder
23. maj 2005 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opsætning af WLAN med kryptering

Når jeg vil kobles på et trådløst netværk har jeg kun muligheden for at vælge:

Netværksgodkendelse: (Åben / Delt)
Datakryptering: (WEP/Deaktiveret)

Jeg kan f.eks. ikke vælge WPA

Jeg har win XP med SP2 og har søgt på opdateringer, men kan ikke umidelbart finde nogen. Nogen der har ideer til hvad problemet kan være?
Avatar billede hyrup Nybegynder
23. maj 2005 - 14:25 #1
Det kunne være at dit hardware ikke understøtter WPA men kun WEP.
Avatar billede ljungberg Nybegynder
23. maj 2005 - 14:34 #2
ok, det havde jeg ikke lige tænkt over. Jeg har et ældre 3COM B kort til en bærbar, så det er nok der problemet ligger. Sender du et svar, så du kan få pointene?
Avatar billede hyrup Nybegynder
23. maj 2005 - 14:53 #3
ok