Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2005 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Smart Upgrade

Hej,

Kan man bruge Smart Upgrade til noget serisøt ?

Kan jeg på den måde Pushe nye versioner af Notes ud til brugeren uden brugeren skal gøre noget selv ?

Fra
Leif
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2005 - 22:16 #1
Kan jeg fx også bruge den til Upgrade fra R6 til R7 ?
Avatar billede wise Seniormester
22. maj 2005 - 22:59 #2
Lytter lige med. Indtil nu har mine oplevelser med smartopgrade ikke været imponeret.
Nu har jeg også et velfungerende software distributionssystem som fint kan gøre tingene...
Men som jeg har forstået den kan du ompakke notes-MSI pakken så brugeren ikke behøver eller kan vælge noget. Denne pakke kan du så "tilbyde" brugerne, jeg mener at de skal acceptere - men du kan sige at de ikke kan komme på serveren uden.

OG ja, jeg vil forvente at det kunne lave R6 --> R7 den kunne ikke 5-6 eftersom det er en R6 feature...
Avatar billede leif Seniormester
24. juni 2005 - 15:20 #3
Prøver lige at live lidt op i spørgsmålet.
Avatar billede leif Seniormester
04. juli 2005 - 21:18 #4
Hmm, der var ikke meget held ! Lukker og åbner gerne et nyt hvis der er en som har spændende at fortælle !