Avatar billede qnud Nybegynder
21. maj 2005 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wocom Digitizer

Nu har jeg endelig fået sparet sammen til en digitizer - men så er spørgsmålet hvilken - hvad jeg har læst mig frem til er, at det bedste er en Wacom -Jeg har max 800-1000 kroner så hvad er bedst?! Det ville være dejligt med en medfølgende mus - er ret træt af den jeg har i forvejen!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2005 - 23:19 #1
Jeg har en  Wacom Intuos2 A5 med medfølgende mus som jeg er meget glad for, den er dog lidt dyre end det du søger.

Jeg vil råde dig til at spare sammen og købe en dyre model. Det er ret vigtigt at trykfølsomheden og kontrollen med knapperne er ordentlig ellers vil du ikke kunne bruge den alligevel til det den er tiltænkt.

Den mus der følger med  Wacom Intuos2 A5 virker kun inden for tegnepladens areal og det skal man lige vende sig til, det virker trægt indtil man er vand til det.

Mit råd er køb hellere lidt for dyrt

Wacom Intus2 A5 koster mokring 2.500 kr. den fås i A5 for ca 1.500
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2005 - 23:19 #2
undskyld i A6 for 1.500
Avatar billede qnud Nybegynder
22. maj 2005 - 16:44 #3
Jeg synes bare 1.500 er rimeligt meget for slet ikke at sige 2.500!
Det er jo ikke sådan at jeg er proff.! Jeg er bare blevet træt af at arbejdet i PhotoShop bliver så upræcist med mus
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. maj 2005 - 18:09 #4
hvis jeg var dig ville jeg spare op og give lidt mere, køber du en til 800 så er den alligevel ik mere præcis end din mus.

Hvis aldi får sit tilbud igen vil jeg fraråde dig at købe den, der har ikke været andet end problemer med dem, ihvertfald af dem jeg har haft i hånden og dem jeg har hørt om.
( mener den i aldi kostede 500 )
Avatar billede qnud Nybegynder
18. juni 2005 - 17:49 #5
det endte med at jeg købte en wacom graphic 3 til 700 kr og den er bare rigtig god!
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juni 2005 - 22:20 #6
tillykke med den, lad os se noget af dit arbejde når du er klar